پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
شهردار خبر داد:
فکرشهر: شهردار برازجان در اولین جلسه هم اندیشی «برازجان، پایتخت کتاب ایران» گفت: حرکت خوب و روبه رشدی درسنوات گذشته در خصوص حوزه پایتخت کتاب ایران در سطح شهر انجام شده بود که آن حرکت و تلاش ها باعث شد برازجان جزو 20 شهر نامزد پایتخت کتاب ایران شود...
کد خبر: ۴۴۲۸۹
دوشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

فکرشهر: شهردار برازجان در اولین جلسه هم اندیشی «برازجان، پایتخت کتاب ایران» گفت: حرکت خوب و روبه رشدی درسنوات گذشته در خصوص حوزه پایتخت کتاب ایران در سطح شهر انجام شده بود که آن حرکت و تلاش ها باعث شد برازجان جزو 20 شهر نامزد پایتخت کتاب ایران شود.

به گزارش فکرشهر، محمدحسن محمدی در این نشست که در دفترش برگزار شد، به اهمیت پایتخت کتاب ایران اشاره کرد و افزود: برای پایتخت کتاب ایران باید همه دستگاه های اجرایی وارد کار شوند و اگر این اتفاق بیفتد، یقینا انتخاب برازجان به عنوان پایتخت کتاب ایران دور از دسترس نیست.

وی به اهمیت این رویداد مهم فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: از همه ظرفیت های ممکن شهر برای این که برازجان پایتخت کتاب ایران شود، استفاده خواهیم کرد.

شهردار برازجان تاکید کرد: باید از پتانسیل بخش خصوصی و سازمان های مردم نهاد برای تحقق این امر استفاده کرد و با توانمندی و ظرفیتی که درآن ها سراغ می رود، بی شک می توانند نقش بسیار بسزایی را در این رویداد مهم ایفا نمایند.

به نوشته روابط عمومی شهرداری برازجان، در ابتدای این نشست، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان نیز گزارش کاملی از فعالیت های دو سال اخیر در این زمینه ارائه کرد و سپس سایر اعضای جلسه، نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند و قرار شد این جلسات به طور مستمر برگزار شود و مسئول دبيرخانه مربوطه، پیگیری های لازم را انجام دهند.

نظرات بینندگان
یکی از اولین کتابخانه های مردمی و غیر دولتی
|
-
|
سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
یکی از اولین کتابخانه های مردمی و غیر دولتی کتابخانه تک اتاقه ای بود که بطور خود جوش و داوطلبانه بتوسط حوانان کوشا و پرشور آن روزها ، در جریان خیزش های انقلابی مردم ، در مسجد صیادی شکل گرفت
پس از پیروزی انقلات تا مدتی محل مراجعه بخصوص کودکلن خردسال بود. چندی بعد به دلیل اختلاف نظر بین صاحب اختیار مسجد با اداره کنندگان جدید به بیرون از مسجد هدایت شد که در عکس العملی اعتراضی ، همانجا در پیاده رو بروی مسجد بطور انباشته و بر روی هم به نمایش گذاشته شد
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر