پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۳۷۹
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

فکرشهر:  شهردار برازجان: عملیات اجرای دیوارچینی دره فصلی آردو(ضلع شرقی پل والفجر) آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری  برازجان، مهندس محمدی گفت: پروژه اجرای ديوارچيني دره فصلی آردو با هدف ساماندهی این دره و جلوگیری از آسیب رسیدن به منازل مسکونی وتاسیسات اطراف آن آغاز شده است.

شهرداربرازجان افزود: بلافاصله بعد از اجرای سنگ چینی دیوار حفاظتی ،سنگ چيني در كف ضلع شرقی پل والفجر آغاز می شود.

این مقام مسئول عنوان داشت: جلوگیری از تخریب دره فصلی آردو، پیشگیری از حوادث غیرمرقبه و هدایت سیلاب و نیز پیشگیری از تخریب منازل و جاری شدن سیل در این قسمت، از مهمترین اهداف اجرایی این پروژه است.

مهندس محمدی شهرداربرازجان تصریح نمود:از کلیه کسانی که مجموعه شهرداری رادرخدمت رسانی بی منت به شهروندان عزیز یاری می‌نمایند وهمچنین از همکاران عزیزم که کمرهمت بسته وازهیچ کوشش و تلاشی دراین خصوص دریغ نمی نمایند صمیمانه تشکروقدردانی می نمایم.

مهندس محمدی درپایان گفت:شهروندان گرامی می توانند نظرات، پیشنهادات وانتقادات منصفانه و سازنده خودرا بصورت پیامکی به سامانه پیام کوتاه شهرداری به شماره10001100000137یابه تلفن گویا به شماره 137 ویا بصورت کتبی به روابط‌عمومی تحویل نمایند.

نظرات بینندگان
محمد
|
-
|
سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
سلام همه شاهدیم که درفصل بارندگی چقداب زیادی ازدره اردو میگزرد وباتوجه به خشکسالی عمومی کاشکی بازدن سدیاراهکارهای دیگری که مهندسین محترم بیشتر اگاهندابهای سیل آسای این دره رابرای فصول دیگرذخیره میکردیم باتشکرخدانگدارهمگی وخداقوت.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر