شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۷۵۴
يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: طرح مبارزه با سرقت با اولویت کشف سرقت منزل به مدت سه روز برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ جوشن سهرابی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله و مبارزه با سرقت تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و طرح‌های مهمی در دست اجرا داریم.

وی از تلاش ویژه پلیس برای پیشگیری از وقوع سرقت خبر داد و اضافه کرد: در زمینه کشفیات سرقت‌ها نیز تلاش‌های خوبی صورت گرفته و شاهد کشفیات بخش عمده سرقت‌ها در استان هستیم.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر بیان داشت: در راستای تکریم و افزایش خدمت به شهروندان و ناامن کردن محیط برای فعالیت افراد بزهکار و کشف اموال مسروقه، طرح عملیاتی مبارزه با سرقت اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد:‌ طرح مبارزه با سرقت با اولویت کشف سرقت منزل با هماهنگی دستگاه قضایی برای مدت زمان سه روز طی هفته گذشته در سطح استان اجراء شد.

سهرابی افزود: تلاش همکاران منتج به کشف تعداد ۲۲ فقره سرقت منزل و کشف ۱۱۰ فقره انواع سرقت های دیگر با دستگیری ۳۹ نفر سارق، چهار خریدار اموال مسروقه و معرفی به واحدهای قضایی شد.

وی اظهار داشت: اجرای مستمر این طرح ها با جدیت بیشتر پیرامون فعالیت افراد بزهکار از جمله سارقین ادامه دارد و مردم تردد خودروهای سواری مشکوک را سریعا به پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر