جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۷۸۵
دوشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۹

فکرشهر: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر گفت: در سال جاری پیک مصرف برق در استان بوشهر نسبت به سال قبل دو درصد کاهش یافته است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، امرالله پاراد اظهار داشت: به منظور کاهش پیک بار مصرف برق در استان بوشهر، با همراهی و همکاری مدیران ارشد استان نسبت به تغییر ساعت کاری ادارات اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه ادارات استان بوشهر هنگام ظهر زودتر تعطیل می‌شوند، خاطرنشان کرد: اکنون پیک مصرف برق در استان بوشهر هزار و ۵۲۳ مگاوات رسیده است که بیانگر کاهش دو درصدی نسبت به ساال قبل است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر بیان کرد: پیک کل بار برق مصرفی استان بوشهر با در نظر گرفتن همه مجموعه از جمله صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، کارخانه‌های سیمان و واحدهای تولیدی هزار و ۸۳۵ مگاوات است.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار تغییر ساعت کار ادارات در مدیریت مصرف برق ادامه داد: همه ظرفیت‌های برق استان برای تامین برق مصرفی مشترکان به کار گرفته‌ایم تا مشکلی برای تامین برق مورد نیاز نداشته باشیم.

پاراد با تقدیر از همکاری نهاد و دستگاه‌های مختلف در زمینه کاهش میزان مصرف برق، خاطرنشان کرد: به منظور نظارت در دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها برای رعایت تغییر ساعت کار و خاموشی به موقع وسائل برقی ۵۰ اکیپ فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان مصرف برق مربوط به ساعت ۱۵ است، افزود: ۷۰ درصد برق در بخش خانگی، ۱۵ درصد در بخش اداری، هشت درصد بخش صنعت، پنج درصد کشاورزی و مابقی در بخش‌های عمومی مصرف می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر