چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۸۲۸
سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۲

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: همه مسئولان باید تلاش جهادی و اثربخش برای حل مشکل آب استان بوشهر داشته باشند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در نشست با مدیران حوزه آب استان بوشهر اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد مشکلات متعددی در زمینه تامین آب مورد نیاز مردم استان بوشهر هستیم.

وی با انتقاد از وضعیت توزیع آب در سطح استان بوشهر، خاطرنشان کرد: سال‌ها است که استان با مشکل تامین آب روبرو است و بارها در مورد وضعیت آب در سطح استان تذکراتی را داده‌ایم ولی باز هم شاهد مشکلات بسیار زیادی در این حوزه در استان هستیم.

امام جمعه بوشهر خواستار حل فوری این معضل به طور اساسی در کوتاه مدت و بلند مدت شد و اضافه کرد: یکی از راهکارهای مهم برای تامین آب مورد نیاز در استان تاسیس آبشیرین‌کن است که باید در این حوزه اقدام شود.

وی با تاکید بر اینکه بحران تاریخی آب استان بوشهر با همت همه مسئولان باید رفع شود، بیان کرد: مردم باید تلاش جهادی مسئولان را در زمینه تامین آب مورد نیاز ببینند و این تلاش‌ها باید اثربخش باشد.

آیت‌الله صفایی بوشهری بر لزوم تقسیم عادلانه آب و بهسازی شبکه های آب تاکید کرد و ادامه داد: بخش عمده آب مورد نیاز استان بوشهر از خارج استان تامین می‌شود و باید برای تولید آب در سطح استان تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی با تاکید بر استفاده از چاه‌های درون شهرستان دشتستان برای تامین آب، افزود: تکریم، احترام و خدمتگذاری به مردم در همه امور به ویژه امور حیاتی مثل آب یک ضرورت است که باید مورد توجه باشد.

مسئولان آب استان بوشهر نیز در این نشست به بیان گزارشی در این رابطه و کارهای صورت گرفته برای حل این بحران در کوتاه مدت و بلند مدت پرداخته و خبر از حل فوری مسئله آب دشتستان در چند روز آینده دادند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر