پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۸۳۳
سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۲

فکرشهر: معاون برنامه ريزي و توسعه شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور گفت: وزارت نیرو به اجرای سریع‌تر طرح‌های آبرسانی در استان بوشهر کمک می‌کند.

به گزارش فکرشهر، علی اصغر قانع که برای بررسی وضع آب به استان بوشهر سفر کرده بود، افزود: امروز با کاهش منابع تامین کننده آب این استان رو به روهستیم و تلاش می‌کنیم که با استفاده از ظرفیت‌های استان، مشکلات را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: در گذشته طرح‌های خوبی در استان بوشهر اجرا شده به طور مثال خط آبرسانی کوثر که آب را از استان کهگیلویه و بویراحمد به چند استان از جمله بوشهر منتقل می‌کند و یکی از طولانی‌ترین خطوط آبرسانی کشور است، اما سرعت اجرای طرح‌های آبرسانی از رشد جمعیت کمتر بوده است.

به گزارش صداوسیما، معاون شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور بیان کرد: تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که این طرح‎ها بتوانند سرعت بگیرند و نیاز جمعیت را تامین کنند.

قانع با اشاره به سرمایه‌گذاری 150 میلیارد تومانی در طرح آب‌شیرین‌کن بوشهر یادآور شد: این طرح توان تولید 35 هزار مترمکعب آب را دارد.

وی گفت: در طرح آب‌شیرین‌کن سیراف نیز 80 میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.

به گفته معاون شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور، قرارداد ایجاد 160 هزار مترمکعب آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر تنظیم شده که بخشی از آن به بهره‌برداری رسیده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر