جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۸۴۵
سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۲

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات‌دهی بخش سلامت در شهرستان دشتستان بهبود یافته است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمدباقر سعادت صبح سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: فعالان حوزه سلامت در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نقش بسیار پررنگی در تامین سلامت مردم داشته و حق بزرگی بر گردن جامعه دارند.

وی تصریح کرد: نقش بی‌بدیل جامعه سلامت بر هیچکس پوشیده نبوده و تلاش فعالان حوزه سلامت را تنها خداوند متعال است که می‌تواند جبران کند زیرا زبان گویای تقدیر از این مجموعه نیست.

سعادت ضمن تقدیر از ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: برای جامعه اسلامی افتخار بزرگی است که در حوزه درمان نقش بسیار خوبی ایفا و موجبات رضایتمندی مردم را فراهم آورده که با مدیریت خوب دکتر کمشیری نیز ما شاهد دستاوردهای خوبی در استان بوده‌ایم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تعاملی بسیار خوب نسبت به پیشگیری و درمان مردم استان به وظایف خود عمل کرده و موجب رضایت‌مندی بالای هم‌استانی‌ها شده است.

سعادت ضمن تقدیر از زحمات سلمان احمدی در دوره تصدی مسئولیت مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: جایگاه حراست بسیار با اهمیت و مهم بوده اما مهمتر و با اهمیت‌تر از همه نقش‌هایی که ایفا می‌کند نقش پیشگیری است.

وی ضمن تبریک به احمد باقرپور برازجانی جهت انتخاب به عنوان مدیر جدید حراست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: حراست در هر مجموعه وظایف مهم و با ارزشی را ایفا می‌کند که چنانچه بتواند نقش پیشگیری خود را پررنگ و با اهمیت‌تر جلوه دهد یقینا ارزش و جایگاه بسیار بالاتری خواهد داشت.

وی فلسفه وجودی حراست را پیشگیری از اتفاقات دانسته و بیان داشت: هدف از وجود حراست در سازمان‌ها، راهنمایی، ارشاد و هدایت کارکنان بوده و این امر تنها با تعامل محقق خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه در دستگاه‌های اجرایی خطایی رخ دهد اگر حراست بتواند ارتباط قلبی با فرد خاطی برقرار کند مطمئنا شخص با صراحت و شفافیت اطلاعات را در اختیار آنان قرار خواهد داد و آن موقع است که می‌پندارد هدف مسئولین حراست راهنمایی، و نه پرونده سازی و اخراج از محل کار است.

وی تصریح کرد: حراست سازمان می‌تواند با تعامل، صمیمیت، رفاقت و دوستی با تمام کارکنان ارتباط برقرار کرده و همه خطاها را کشف و رفع نماید.

در این آئین از زحمات سلمان احمدی مدیر سابق حراست دانشگاه تشکر و قدردانی و احمد باقرپور برازجانی به‌عنوان مدیر جدید حراست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر