سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۸۹۱
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: کاهش تخلفات اقتصادی نیازمند همکاری مردم و دستگاه­ های مرتبط است.

به گزارش فکرشهر از صدا و سیما، سید حسین حسینی محمدی در نشست با مدیر کل تعزیرات حکومتی استان بیان کرد: استمرار گشت­ های مشترک بازرسی در سطح عرضه کالا و خدمات باعث کاهش تخلفات اقتصادی و نظارت بر رعایت حقوق مصرف کنندگان می­ شود.

وی افزود: انجام گشت­ های مشترک بازرسی از واحدهای صنفی باید به صورت دقیق و کارشناسی صورت گیرد تا از افزایش خودسرانه قیمت‌ها جلوگیری شود و زمینه آرامش شهروندان را در تامین  نیازهای مصرفی فراهم سازد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان  تصریح کرد: در گشت های مشترک بازرسی حضور کامل دستگاه های مرتبط نظیر تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، اماکن نیروی انتظامی، فرمانداری و اداره استاندارد در جهت کنترل تخلفات  ضروری است.

وی با بیان اینکه بازرسان صنعت و معدن به­ طور مستمر و روزانه درحال کنترل و نظارت بر بازار هستند تصریح کرد: با توجه به انبوه واحدهای صنفی، کنترل تخلفات نیازمند همکاری مردم است.

حسینی محمدی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گران فروشی، کم فروشی و درج نکردن قیمت روی کالا با شماره ۱۲۴ تماس گرفته و تخلف را گزارش کنند تا در سریع ترین زمان به آن رسیدگی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر