سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۹۱۴
جمعه ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

فکرشهر: سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه و تلاش و آزمون مقدماتی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی ندسا با حضور قاریان و حافظا ن قرآن کریم در مرکز تخصصی و شناوری شهید محلاتی ندسا برگزار شد.  

به گزارش فکرشهر، این مسابقات با هماهنگی روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در رشته های حفظ ، قرائت، ترتیل واذان با حضور فرهیختگان و چهره های قرآنی کار و تلاش استان و موسسه شهید محلاتی در سالن شهید آوینی مرکز تخصصی شناوری شهید محلاتی برگزار شد. 

در این محفل، معاون اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر ضمن عرض خیر مقدم با اشاره به اینکه امام جعفر صادق (ع)  فرمود ؛ حافظ قرآن کریم که بدان عمل کند با فرشتگان الهی همراه است. 

مرتضی پروانه بیان داشتند که قرآن موجب هدایت آحاد جامعه به سمت و مسیر تعالی و رستگار ی می شود ودر ادامه برادر عباس آویش از طرف حوزه نمایندگی ولی فقیه و مدیر عامل موسسه شهید محلاتی ضمن تقدیر از اجرا کنندگان و شرکت کنندگان در مسابقه قرآن کریم به این مطلب اشاره نموده که: راه نیکی موجب هدایت بشریت می شود و در محضر قرآن بودن و نیک به این مصحف شریف نگریستن و عمل به قرآن برکات زیادی در زندگی  و جامعه دارد.

در پایان از برگزیدگان رشته های مسابقات قرآنی در محل سالن شهید آوینی تجلیل و تقدیر شد.

همچنین بهزیستی شهرستان دشتستان دو مقام در رشته های حفظ کل و حفظ بیست جز و مقام دوم ترتیل را به دست آورد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر