چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۹۳۸
جمعه ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

فکرشهر: امام جمعه بردخون گفت: در این شرایط سخت اقتصادی وظیفه حساسی داریم و نیاز به تیم اقتصادی قدرتمند داریم تا در برابر زورگویان پیروز شویم.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در خطبه های این هفته نماز با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به نقش دوست در زندگی انسان، اظهار داشت: با افرادی که دروغگو، فاسق، بخیل و احمق هستند نباید دوستی کرد.

وی افزود: متاسفانه دوستی‌های امروزی بیشتر مجازی شده که سرانجامی ندارد و گوشی ها در دست دختران و پسران باعث بدبختی می شود.

رکنی حسینی با بیان اینکه نمی‌توان شرایط امروز را با گذشته مقابسه کرد، اضافه کرد: مسئولیت والدین بسیار سخت شده که باید هوشیارانه عمل شود و زمینه ازدواج فرزندان را فراهم کنیم و به بهانه تحصیل یا موضوع دیگر مانع ازدواج آنان نشویم.

امام جمعه بردخون با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه به خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت: در این ۴۰ سال غرب از هیچ اقدامی بر ضد نظام اسلامی خودداری نکرده اما با بصیرت و هوشیاری ملت، عنایت امام زمان و رهبری های حضرت امام و مقام معظم رهبری به جایی نرسبد.

خطیب جمعه بردخون ابراز داشت: آمریکا به جای جنگ نظامی به جنگ اقتصادی رو آورده تا باعث ناامیدی و نارضایتی بین مردم شود و آنان را نسبت به نظام اسلامی ناامید کند.

وی با بیان اینکه تورم و گرانی لحظه‌ای شده، ادامه داد: در این شرایط سخت اقتصادی وظیفه حساسی داریم و نیاز به تیم اقتصادی قدرتمند داریم تا در برابر زورگویان پیروز شویم.

رکنی حسینی افزود: عده ای با ارز دولتی سوء استفاده می کنند و به جای تأمین نیازهای مردم مشغول خرید اجناس غیرضروری در بازار هستند که این مناسب کشور ما نیست.

وی به تغییر و تحولات در شهرستان اشاره کرد و گفت: پس از پایان انتخابات در سال گذشته موضوع تغییرات در شهرستان مطرح شد که فرماندار نیز در این فهرست قرار داشت.

امام جمعه بردخون با تقدیر از تلاش ها و مردم داری فرماندار شهرستان، افزود: از استاندار می خواهیم اگر بنا بر جابجایی است که بیش از این تاخیر جایز نیست زیرا فرماندار مدتی است که بار خود را بسته اند و آماده رفتن هستند و این تاخیر به نفع هیچ کس نیست.

وی خواستار انتصاب فردی کارآمد و غیروابسته به جناح سیاسی خاص شد و اضافه کرد: پست و مقام ها برای هیچ کس ماندگار نیست و باید تلاش کنیم هدف، خدمت صادقانه برای مردم قرار گیرد.

خطیب جمعه بردخون گفت: بیش از شش ماه از آماده شدن تندیس سردار شهید یوسف بردستانی می گذرد اما به دلیل کارشکنی و یک دندگی برخی از مسئولان و عدم توجه به نظرات خانواده شهید نصب نشده است.

وی افزود: این تندیس نماد استقامت و پایداری و جهاد و شهادت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و الگویی برای جوانان است و باید در ورودی شهر نصب شود.

رکنی حسینی اضافه کرد: برخی معتقدند که این تندیس در کوچه ها نصب شود اما باید قدر شهیدان را بدانیم و اسطوره های شهادت را فراموش نکنیم که امیدواریم این تندیس در ورودی بردخون نصب شود و اگر بهانه گیری شود مردم برای نصب آن اقدام خواهند کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر