شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۰۲۲
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۱

فکرشهر: فرماندار عسلویه با تاکید بر نقش مهم امدادگران هلال احمر در حوادث و بحران‌ها گفت: با توجه به گستردگی صنعت نفت و گاز و پتروشیمی در عسلویه حضور دستگاه‌هایی مانند جمعیت هلال احمر در تاسیسات پارس جنوبی ضروری است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عبدالنبی یوسفی در مراسم افتتاحیه  جمعیت هلال احمر شهرستان عسلویه  به نقش مهم این جمعیت در  رسیدگی به بحران‌ها پرداخت و اظهار داشت: حضور جمعیت هلال احمر یک نکته اتکا و ضامن مقابله با حوادث احتمالی است که حضور آن در شهرستان عسلویه و در کنار صنعت گسترده فعال پارس جنوبی امری ضروری است.

فرماندار عسلویه به نقش فرهنگ سازی جمعیت هلال احمر در ایجاد آمادگی برای مقابله باسوانح احتمالی اشاره کرد و از جمعیت هلال احمر شهرستان عسلویه خواست تا با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در این زمینه فعال باشد.

وی ضمن اشاره به گستردگی صنعت نفت و گاز و پتروشیمی در عسلویه حضور دستگاه‌هایی مانند جمعیت هلال احمر را ضروری خواند و از همه شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی خواست تا برای تجهیز و آماده سازی این جمعیت برای مقابله با حوادت احتمالی همکاری کنند.

 یوسفی با بیان اینکه اعضای جمعیت هلال احمر وظیفه سنگینی بر عهده دارند گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر با تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه خود در این مجموعه برای رفاه و آسایش مردم تلاش می‌کنند و  خدمات رسانی به مردم آسیب دیده با مشارکت عمومی یک امر خداپسندانه و ارزشمند است.

فرماندار عسلویه اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز اعضای هلال احمر عشق، ایثار و فداکاری آنها در هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی است.

وی با اشاره به اینکه اعتماد مردم به هلال احمر بزرگترین سرمایه محسوب می‌شود گفت: اعضای جمعیت هلال احمر باید تلاش کنند تا روز به روز سرمایه اجتماعی خود که اعتماد مردم است افزایش دهند.

یوسفی از استقرار نمایندگی این جمعیت در عسلویه قدردانی کرد و افزود: همکاری همه دستگاه‌‌های اجرایی و دولتی در اجرای ماموریت‌های جمعیت هلال احمر امری مهم و ضروری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر