جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۰۲۳
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۳

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: برای مقابله با بحران کم آبی در استان بوشهر طرح شیرین سازی آب دریا در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش فکرشهر از صدا و سیما، سعید زرین فر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بحران آب در همه استان‌ها وجود دارد افزود: برای مقابله با این بحران در استان بوشهر، طرح شیرین­ سازی آب دریا مورد توجه قرار گرفته و مجوز ساخت آب شیرین‌کن به ظرفیت 110 هزار متر مکعب در روز در این استان مورد تصویب وزارت نیرو قرار گرفته است.

وی با اشاره به راه ­اندازی 2 طرح آب شیرین‌کن در بوشهر و کنگان اضافه کرد: ساخت آب شیرین‌کن در سیراف،  تنگستان، دشتستان، بوشهر و دیگر نقاط ساحلی در دستور کار قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر تصریح کرد: با تکمیل طرح‌های در دست اجرا و مصوب در حوزه آب، وضعیت تامین آب آشامیدنی استان بوشهر در شهرها و روستاها بهبود می‌یابد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغال‌‌زایی در شهرها و روستاهای استان خاطرنشان کرد: در همین راستا پارسال به 145 واحد صنعتی و تولیدی در استان تسهیلات اعتباری پرداخت شد.

زرین­ فر افزود: همچنین تاکنون 70 میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در استان پرداخت شده که از این میزان 35 میلیارد تومان از محل 1.5 میلیارد دلار مصوب دولت برای اشتغال روستائیان و 35 میلیارد تومان از محل تسهیلات فراگیر اشتغال روستایی در استان بوشهر پرداخت شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر