جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۱۰۹
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۸

فکرشهر: وزیر نیرو با بیان اینکه ایران در جهت توسعه ارتباطات خود با کشورهای همسایه درصدد برقراری خط انتقال دیگری با کشور ترکمنستان و یک خط انتقال دیگر با جمهوری ارمنستان است، تاکید کرد: زمانی که این خطوط دایر شود و امکان واردات بیشتری داشته باشیم، مجموعه امکانات ما برای ایفای تعهدات‌مان در قبال کشورهایی که از ما انرژی دریافت می‌کنند بیشتر خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از ایلنا: رضا اردکانیان، وزیر نیرو در حاشیه مراسم امضای سند برنامه اقدام مشترک وزارتخانه‌های نیرو و ارتباطات با بیان اینکه ایران در جهت توسعه ارتباطات خود با کشورهای همسایه درصدد برقراری خط انتقال دیگری با کشور ترکمنستان و یک خط انتقال دیگر با جمهوری ارمنستان است، تاکید کرد: زمانی که این خطوط دایر شود و امکان واردات بیشتری داشته باشیم، مجموعه امکانات ما برای ایفای تعهدات‌مان در قبال کشورهایی که از ما انرژی دریافت می‌کنند بیشتر خواهد شد.

اردکانیان: به دنبال توسعه واردات برق هستیم

وی در جمع خبرنگاران در مورد توقف صادرات برق به عراق گفت: در شرایط فعلی، اولویت ما تامین نیازهای داخل کشور است. هر قرارداد و موافقت‌نامه مبادله انرژی، چارچوب‌ها و الزماتی دارد که از جمله آن این است که کشور صادرکننده در مواقعی که خودش نیاز شدید دارد ابتدا به تامین نیاز خود بپردازد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر