پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۱۱۴
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شورای نگهبان از ارکان نظام و حافظ انقلاب است و هجمه دشمنان به آن نشانه موفقیت این نهاد انقلابی است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، آیت الله صفایی بوشهری در دیدار مسئولان دفاتر و ناظران شورای نگهبان استان بوشهر به مناسبت سالروز تأسیس شورای نگهبان با بیان اینکه این نهاد حافظ نظام اسلامی، قانون مداری و ولایت مداری است افزود: شورای نگهبان سد محکمی در برابر نفوذ مخالفان و دشمنان در مراکز تصمیم­ گیری نظام است.

وی تصریح کرد: شورای نگهبان از زمان تأسیس تاکنون بسیار موفق عمل کرده و از ارکان مهم نظام در پیشرفت و استقرار نظام بوده است و به همین علت دشمنان انقلاب هجمه­ های زیادی بر علیه این نهاد انقلابی وارد کرده و می­ کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره قرار داشتن در چهلمین سال پیروزی انقلاب افزود: دشمنان انقلاب هیچ گاه باور نمی­ کردند که عمر انقلاب به 40 سال برسد و در طول این سال­ ها، جنگ ­ها، تحریم­ ها و فتنه­ های بسیاری به پا کردند که اوج آن فتنه 88 بود.

وی با بیان اینکه قاطعیت در تصمیم­ گیری ­ها از اصول کار شورای نگهبان است تصریح کرد: اگر این نهاد اندکی در تصمیمات خود مصلحت اندیشی کند قطعا انقلاب از همان جا ضربه خواهد خورد.

آیت ­الله صفایی بوشهری قانون­ مداری را از اصول اصلی شورای نگهبان دانست و اضافه کرد: در تصمیمات خود قاطع و محکم و مطابق قانون و موازین شرع اعمال نظر کنید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر