چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۱۴۷
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۷

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به مشکلات و کمبودها در بخش های مختلف تحمل مردم در مقابل این کاستی ها نشانه هوشیاری و صبوری آنهاست.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری سه شنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر افزود: از همکاری و تحمل مردم با همه نهادهای مسئول در بخش تامین آب و برق و اعمال مدیریت مصرف در این شرایط حساس تشکر می کنم.

وی اظهار داشت: مسئولان با تدبیر بموقع و مردم با هوشیاری نباید فرصت سوء استفاده از مشکلات پیش آمده را برای دشمنان فراهم کنند.

صفایی بوشهری بیان کرد: مردم این سرزمین دربرهه های زمانی مختلف همواره پشتیبان نظام بوده و هیچ گاه جمهوری اسلامی که ثمره خون هزاران شهید است را تنها نگذاشته اند امروز نیز با صبر و تحمل مشکلات را پشت سر می گذارند.

امام جمعه بوشهرادامه داد: با توجه به فشارهای موجود امروز کشور در شرایط ویژه ای قرار دارد و همگان باید در خدمت نظام و انقلاب باشند.

وی با تاکید بر تقویت برنامه های فرهنگی دراستان بوشهر گفت: در زمان حاضر با توجه به نقشه جامع فرهنگی کشور، بومی سازی آن در این استان در دست اجراست.

صفایی بوشهری گفت: هر استانی باید نقشه جامع فرهنگی داشته باشد و با توجه به اهمیت مسائل فرهنگی برنامه مدیریت فرهنگی باید چند سال جلوتر از زمان خود طراحی شود.

وی اظهار داشت: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن ما باید در این بخش به صورت فراروز عمل کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: به مناسبت دهه کرامت نهمین جشنواره استانی مشاعره دانش آموزی رضوی از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) 27 تیرماه جاری در این استان برگزار می ‌شود.

حمیده ماحوزی افزود: از بین 110 دانش آموز شرکت کننده در مرحله مقدماتی با برگزاری داوری تلفنی 46 نفر به مرحله پایانی جشنواره راه یافتند.

وی یادآور شد: در این جشنواره علاوه بر اهدا جوایز نفیس به پنج نفر برتر، نفر اول به جشنواره ملی مشاعره رضوی که با حضور شرکت کنندگان سراسر کشور در بوشهر برگزار می شود، راه می‌ یابد.

ماحوزی یادآور شد: همچنین نخستین کارگاه تخصصی صداسازی در استان بوشهر 28 و 29 تیرماه جاری با حضور استادان مطرح قرآن در استان بوشهر برگزار می شود.

دبیرجشن های زیرسایه خورشید استان بوشهر گفت: جشن های زیرسایه خورشید با توجه به رویکرد مردمی به عنوان یک اقدام فرهنگی مثبت در جهان به شمار می رود.

اکبرقائدی افزود: جشن های زیرسایه خورشید در سراسر ایران و 20 کشور دنیا آغازشده است.

وی اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده امسال 300 برنامه جشن های زیرسایه خورشید در 80 نقطه استان بوشهر همزمان با آغاز دهه کرامت برگزار می شود.

قائدی با تاکید براینکه برنامه جشن زیرسایه خورشید تمدن ساز است گفت: با توجه به استقبال مردم همه دستگاه ها و نهادها باید از این برنامه فرهنگی حمایت کنند.

وی با بیان اینکه استان بوشهر همواره از استان های برتر در برگزاری جشن های زیرسایه خورشید است افزود: برگزاری هرچه بهتر این جشن فرهنگی نیازمند حمایت مسئولان استان است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر