شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۱۵۶
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۵

فکرشهر: نهمین جشنواره استانی مشاعره دانش آموزی با حضور ۴۹ شرکت کننده در بوشهر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر صبح چهارشنبه در حاشیه این مراسم اظهار داشت: نهمین جشنواره استانی مشاعره دانش آموزی رضوی به مناسبت دهه کرامت برگزار شده است.

حمیده ماحوزی به اهمیت برگزاری این برنامه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: این جشنواره هر ساله با حضور دانش‌آموزانی از نقاط مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود که تلاش می‌شود شاهد ارتقای مستمر این جشنواره باشیم.

مدیر اجرائی جشنواره مشاعره رضوی نیز اظهار داشت: این جشنواره امروز در محل سالن اجتماعات اداره کل واقع در میدان قدس در شهر بوشهر در حال برگزاری است که استقبال خوبی از این جشنواره صورت گرفته است.

فریما بوشهری افزود: از بین ۱۱۰ دانش آموز شرکت کننده در مرحله مقدماتی نهمین جشنواره استانی مشاعره دانش آموزی رضوی، با برگزاری داوری تلفنی ۴۶ نفر به مرحله پایانی جشنواره راه یافتند.

وی، هدف از برگزاری این جشنواره را تبیین و گسترش آموزه‌های رضوی عنوان کرد و افزود: این جشنواره ویژه همه دانش آموزان مقاطع تحصیلی استان بوشهر است.

مدیر اجرائی جشنواره مشاعره رضوی گفت: در این جشنواره علاوه بر اهدا جوایز نفیس به پنج نفر برتر، نفر اول به جشنواره ملی مشاعره رضوی که با حضور شرکت کنندگان سراسر کشور در بوشهر برگزار می‌شود، راه می‌یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر