چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با ارسال نامه فدراسیون به باشگاه ها، خبر «فکرشهر» تایید شد؛
فکرشهر: فدراسیون هندبال با ارسال نامه ای اسامی تیم های حاضر در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور را اعلام کرد...
کد خبر: ۴۵۱۶۸
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

فکرشهر: فدراسیون هندبال با ارسال نامه ای اسامی تیم های حاضر در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور را اعلام کرد.

به گزارش فکرشهر، فدراسیون هندبال طی ابلاغیه رسمی اسامی تیم های حاضر در لیگ یک هندبال کشور را اعلام کرد که براساس آن تیم ستارگان دشتستان به عنوان تنها نماینده استان بوشهر در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

نماینده شهرستان دشتستان باید حداکثر تا تاریخ 15 مردادماه مدارک خود را ارائه و  ورودی مسابقات را واریز نماید.

تیم هندبال ستارگان دشتستان برای سومین سال پیاپی است که در این رقابت ها حضور خواهد داشت و در دو سال گذشته به مرحله نهایی مسابقات لیگ یک صعود کرده است و به نظر می رسد این تیم در صورت مهیا بودن شرایط و گرفتن حمایت های لازم، با استفاده از ظرفیت های بی نظیر هندبال دشتستان امکان لیگ برتری شدن را داشته باشد.

پایگاه خبری تحلیلی فکرشهر، 28 فروردین ماه و پس از حرف و حدیث هایی که پیرامون نمایندگان استان بوشهر در رقابت های لیگ دسته اول هندبال آقایان در سطج استان پیش آمده بود طی تماس با رئیس سازمان لیگ فدراسیون هندبال اعلام کرد که ستارگان دشتستان تنها نماینده استان در رقابت های سال جاری خواهد بود.

نظرات بینندگان
آب درمانی
|
-
|
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۶
آب درمانی
چاقی و اضافه وزن داشتم ، رژیم آب درمانی در پیش گرفتم تا لاغر شوم. همه چیز بخوبی پیش میرفت و لاغر و کم وزن میشدم که ناگاه بلای قحط آبی و کم آبی نازل شد و کار را خراب کرد. دو باره به وزن سابق برگشتم. قصد کردم حمام سونا بگیرم تا عرق کردن و از دست دادن آب بدن، لاغر شوم؛ قطع برق به کمکم آمد و حمام سونای طبیعی برایم دست و پا کرد. دو باره وزن کم کردم. آنقدر عرق کردم و أب بدنم را از دست دادم که گرما زده شدم و به حالت اغما افتادم. حال که از برکت آب بطری و آب معنی که به سر و صورت پاشیده اند بهوش ۀمده ام با همان حالت نیمه هوشیاری و گیجی و منگی و پا پکری می پرسم: مسبب این بلازدگی و کلاف سردر گمی کیست؟ جاهل بودند و نابینا یا غافل بودند و بینا ولی نا مسؤل؟
آنکس که نداند و نداند که نداند
یا
آنکه بداند ولی غافل شود از هر چه که داند
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر