پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»:
فکرشهر: مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان پیش از ظهر امروز 27 تیرماه با حضور مسوولین و اساتید دانشگاه برگزار شد...
کد خبر: ۴۵۱۶۹
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

فکرشهر - اسما بوستانی: رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان(برازجان) معارفه شد.

به گزارش فکرشهر، مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان پیش از ظهر امروز 27 تیرماه با حضور مسوولین و اساتید دانشگاه برگزار شد.

فرماندار دشتستان: دلیل موفقیت دانشگاه های آزاد، نیروهای انسانی ارزشمند در بدنه دانشگاه است

فرماندار دشتستان در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهر برازجان گفت: ارتقاء کیفیت آموزش، بویژه در سال های اخیر، انکار ناپذیر بوده است که جای بسی تقدیر و تشکر دارد و دلیل موفقیت دانشگاه های آزاد، عمده نیروهای انسانی ارزشمند در بدنه دانشگاه آزاد اسلامی است.

ارسلان زارع آرمان های بلند انقلاب اسلامی ایران را استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اعلام کرد و افزود: جمهوری اسلامی که در همان ماه های نخستین پس از برگزاری رفراندم مستقر شد و هر سال نسبت به سال قبل مقتدرانه تر به حیات طیبه خود ادامه می دهد. آزادی که در عین دینداری و مردم سالاری دینی، از جمله کشورهای پیشتاز منطقه خاورمیانه بوده است. استقلال در همه عرصه های اقتصادی، سیاسی، عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و آموزش که شاخص توسعه یافتگی هر کشور در حال توسعه و یا توسعه یافته است.

وی افزود: در امان زمان پربرکت رهبر فقیه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، برای تحقق این آرمان ارزشمند انقلاب اسلامی یعنی استقلال، در عرصه آموزش تحقیقات علم و فناوری گذاشته شده و استمرار آن به نیکی در زمان رهبری رهبر فرزانه استمرار یافتا و می یابد.

زارع با بیان اینکه دانشگاه آزاد نهادی موثر در تحقق آرمان های بزرگ است ادامه داد: دانشگاه آزاد امروزه به عنوان یک نهاد ارزشمند، در تاثیر وافری که بر وصول این دستاوردهای بزرگ برای ما بوده است در شاخص آموزش عالی ایران نه فقط حرف اول در کشور را زده، بلکه در ارتقاء شاخص های آموزش عالی سهم بسزایی داشته که ما در رنکینگ جهانی حرف ها برای گفتن داریم.

فرماندار دشتستان با اعلام اینکه ارتقاء کیفیت آموزش دانشگاه آزاد در سال های اخیر انکار ناپذیر بوده است افزود: جای بسی سپاسگذاری از خداوند متعال است که با توجه به دستاوردهای مطلوب به دست آمده بتوانیم در بین کشورهای منطقه در امر تولید، علم و فناوری، تحقیقات و افزایش سهم آن در پژوهش موثر واقع شویم. اگر چه در آموزش شاخص های توسعه یافته وافری داده ایم و به آن افتخار می کنیم اما در تولید علم و فناوری و پژوهش و سهم بیشتر در تولید دیتاهای جهانی، همچنین تولید مقالات علمی و پژوهشی که دانشگاه آزاد در سالهای اخیر بسیار خوب پیش رفته است، تمام تلاشمان این باشد که سیر تعالی را بپیماییم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام رهبری دانشگاه آزاد اسلامی در استان بوشهر: بخشی از مشکلات جامعه ما، کوتاهی در حوزه تربیت نیروهای متخصص و متعهد است

مسئول نهاد نمایندگی مقام رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر ضمن خسته نباشید به رییس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی و تبریک به رییس جدید این دانشگاه گفت: توقعی که از دانشگاه به عنوان یک مکان مقدس و علمی است، تربیت نیروی جوان و متخصص در تراز انقلاب اسلامی است، چرا که بیشتر مشکلاتی که جامعه با آن روبرو است، کوتاهی در حوزه تربیت نیروی متخصص و متعهد است.

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی ادامه داد: باید تلاش کنیم که در فضای دانشگاه ها جوانان و نخبگانی را پرورش دهیم که در تراز انقلاب اسلامی انسان های فرهیخته، با بصیرت، معتقد، باورمند به انقلاب اسلامی، ارزش های امام و رهبری باشند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه زحمت، ظرفیت و خدمتکاران گذشته دانشگاه ها را نباید فراموش کرد اظهار داشت: تاثیر گذارترین قشر در دانشگاه، جهت پرورش دانشجوی متعهد، نه تنها نهاد رهبری، بسیج و امور حکومتی است بلکه اساتید مهم ترین قشر در دانشگاه هستند چرا که بر دانشجوها تاثیر گذاشته، مورد قبول جامعه دانشجویی هستند. از اساتید انتظار می رود در جهت مسائل فرهنگی و رشد فرهنگ فعالیت بیشتری داشته باشند.

حسینی انتظار جامعه از دانشگاه ها را این چنین اعلام کرد: دانشگاه ها باید در جهت حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی به کمک دولت بیاید. امید است که در آینده ای نزدیک شاهد پرورش نیروهای متخصص و متاهد شایسته ای در دانشگاه ها باشیم.

رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی: در زمان مدیریتم به دو اصل قانون مداری و اخلاق مداری وفادار بودم

رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان دشتستان ضمن تشکر از مسئولین استان و شهرستان جهت حضور در این مراسم اظهار داشت: خدمت در دانشگاه آزاد سعادتی بود که نصیب بنده شد؛ در این جا لازم می دانم از حسن اعتماد مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان مرکزی تشکر و قدردانی کنم.

داوود یحیایی با بیان اینکه  دانشگاه را به بهترین نحو ممکن به همکارم واگذار می کنم افزود: ضمن عرض تبریک به جناب عبالمخمد افروغ، آرزوی توفیق و سربلندی برای این بزرگوار از درگاه ایزد منان خواستارم. 

وی با اعلام این که بعد از وقفه ۴ ماهه سایت خلیج فارس آماده بهره برداری می باشد افزود: سایت خلیج فارس واقع در فرهنگ شهر، به صورت وسیع و با ۱۴ هکتار محوطه سازی شده است، ۸ واحد مهمانسرا، ۱۰۰ اتاق، دو طبقه کتابخانه، سالن آمفی تئاتر و ... طی دو ماه گذشته در اختیار ما قرار گرفت که ان شاالله تا دو هفته دیگر و نهایتا تا هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

یحیایی برخی از عملکردهای دانشگاه آزاد اسلامی در دوره مدیریت خود را این چنین اعلام کرد: برگزازی همایش ازدواج پایدار، برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی با حضور چشمگیر مردم و مسئولین، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری زیارت هفتگی عاشورا، برگزاری مراسم نهضت عاشورا و پیامدهای آن، برگزاری کارگاه هایی با امکاری بهزیستی و ادارات مرتبط، اردوی راهیان نور در سال ۹۵ و ۹۶ و کسب مقام اول، کسب مقام اول اردوهای جهادی، دیدار با خانواده شهید احمدی جوان به همراه بسیج دانشجویی و اساتید، کسب مقام قهرمانی و نائب قهرمانی دانشجویان فوتسال.

رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی: کارها شدنی است اگر بخواهیم

رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان دشتستان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات روسای سابق دانشگاه گفت: این دانشگاه دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار قوی است، ما در ادامه تلاش خواهیم کرد که با استفادا از این ظرفیت ها به دنبال توسعه و پیشرفت علمی در دشتستان باشیم.

وی افزود: باید به دنبال بهبود وضعیت دانشگاه باشیم و برای آینده، اقداماتی جهت رشد و توسعه دانشگاه مد نظر قرار دهیم‌ از این رو از مسئولین و مقامات اجرایی شهرستان دشتستان تقاضای همکاری های لازم را داریم زیرا کارها شدنی است اگر ما بخواهیم.

افروغ در پایان افزود: حضور و خدمت در این مجموعه فرصتی محترم است که باید تلاش کنیم تمام توان را صرف حفظ منافع فرهنگی دانشگاه به امید حق انجام دهیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر: دانشگاه های ما در مقطع فعلی ماموریت های جدیدی پیدا کرده اند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: دانشگاه های ما در مقطع فعلی ماموریت های جدیدی پیدا کرده اند، صرفنظر از اینکه تاکید بر تعویق فرهنگ در میان آحاد مردم به ویژه قشر جوان جامعه در حال انجام یک وظیفه شرعی و انقلابی است. در این راستا با این نظام مقدسی که خون های زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، بخاطر همین ایثارها است که این نظام پرقوت به حیاط خود ادامه می دهد؛ ما نیز به عنوان دانشگاهیان باید قدر دان این نعمت بزرگ باشیم.

عبدالهی افزود: دانشگاه زمانی شکل گرفت، شاید آموزش عالی توان پاسخگویی به مطالبات بر حقی که در میان جامعه وجود داشت، نداشت و به عنوان یک تدبیر خوب، موثر و کارآمد مورد توجه اولیاء امور و دست اندرکاران نظام قرار گرفت، خوشبختانه ما امروز آن را به عنوان یک امر مقدس و یک نهاد ارزشمند و دانشگاه پرتلاش می دانیم.

وی اظهار داشت: اگر مروری بر آمار داشته باشیم مشخص می شود که سهم دانشگاه آزاد در آموزش عالی از دانشگاه دولتی جلوتر رفته و این بدان معناست که حجم عظیمی از هزینه ها از دوش دولت برداشته شده است و در عین حال توانسته به عرصه هایی ورود کند که آموزش عالی تا کنون ورود نکرده است.

عبدالهی با بیان اینکه دانشگاه آزاد در حوزه اشتغال و کار آفرینی بسیار تاثیر گذار بوده است افزود: بیش از ۲۰۰ هزار هیئت علمی تمام وقت در دانشگاه حضور دارند و ما از زحمات آنها بهره مند می شویم. تمام دانشگاه های آزاد باید تقویت شوند و در جهت برنامه های خاص قرار گیرند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر افزود: به عنوان دانشگاه آزاد خود را در شرایط امروز مستعد به کمک در جامعه و بخش های دولتی میدانیم، چرا که خدمت در زیر سایه ولایت خصوصا در شرایط فعلی برای ما یک امر اداری و اجرایی تلقی نمی شود، بلکه یک امر ارزشی و عبادی است که ان شاالله نصیب همه دست اندرکاران دانشگاه خواهد بود.

به گزارش فکرشهر فرماندار دشتستان، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر از زحمات رییس سابق دانشگاه تقدیر و تشکر کردند و عبدالمحمد افروغ را به عنوان رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان دشتستان معرفی کردند.

 

نظرات بینندگان
کارمند
|
-
|
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
برو اوجا که لیث ساربون رفت
هیات علمی
|
-
|
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
دکتر یحیایی واقعا خجالت نمیکشید میگید در شرایط خوب و مطلوب دانشگاه رو تحویل دکتر افروغ  دادم؟
شرایط مطلوب،؟؟؟؟؟؟؟؟ کدومش؟
ریزش دانشجو از ۵ هزار تا به ۱۵۰۰ تا؟
پروژه ی ۲۳ هکتاری که فقط دوتا موزاییک بهش اضافه شده؟
رشته های ارشدی که دکتر دهدشتی آوردن بعد از یک ماه از دست داد؟
تشکر از زحمات ۱۴ ساله ی دکتر دهدشتی؟ شما اون زحمات رو پاس داشتید؟
جایِ دکتر دهدشتی بنده خدا خالی که نبود هیچ ، خدارو شکر که نبود ببینه این کشتیِ به گِل نشسته چه روزهایی رو میگذرونه؟ تبریک به دکتر افروغ و اینکه کار سختی در پیش دارید خرابه ای که دکتر یحیایی در طی ۳۰ ماه به سرعت تحویلِ شما دادند را چطور آباد میکنید؟نمیدانم.
پیشاپیش خدا قوت
کارمند
|
-
|
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
بعد از دکتر دهدشتی دانشگاه دشتستان باید هر ۳۰ ماه به قول آقایون رییس عوض کنه .خدا به خیر کنه 

نمیدونم چه اصراری بود طرف رو بردارن و این شکلی دانشگاه و کارمندا و دانشجوها رو به چالش بکشونن .چرا هیچ وقت قدر دانِ کارِ دیگران نیستیم.

امیدوارم دکتر افروغ همیشه پایدار باشن و مستدام کمک کنید به یه سری از کارمندای ضربه خورده ی این دوره
كيامرث
|
-
|
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
ضمن تشكر از زحمات دكتر يحيايي در خصوص اضافه كردن دو آبسردكن در طبقات با آب تصفيه شده و شيرين و راه اندازي دستگاه واكس زن با كيفيت و نصف كردن رستوران و راه اندازي سالن كنفرانس با ظرفيت ٣٥ نفر و خريد يك دستگاه ماشين خوب و تغيير ميز كنفرانس و پرده و خريد صندلي هاي خوب براي كاركناني كه صندليشان مشكل داشت و افزايش دوستي و صميميت اميدواريم دكتر افروغ هم با توجه به عملكرد درخشان دو ساله جناب دكتر يحيايي در آينده موفق باشند .از زحمات رسانه خوبتان بابت پوشش خبري سپاسگزارم
دانشجو
|
-
|
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۹
از زحمات دکتر یحیایی و دکتر دهدشتی صمیمانه سپاسگزاریم و آرزوی توفیق و سلامتی روز افزون برای دکتر افروغ داریم.
پیرا
|
-
|
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱
جالبه آقای یحیایی فرمودند بعد ۴ ماه وقفه!!! ساختمان مسجد ، سلف سرویس، ساختمان آموزشی واحد در زمان دکتر دهدشتی آماده بهره برداری بودند و محوطه سازی هم رو به اتمام بود که جناب یحیایی رئیس دانشگاه شدند و در حالی که کار رو به اتمام بود یکسال کار عمرانی دانشگاه را تعطیل شد و بعد از اینکه کار به دادگاه کشیده شد ایشان مجبور به ادامه کار عمرانی شدند. حالا می فرمائید بعد از ۴ ماه وقفه.....و البته به عرض برسانم که ایشان اقدام به حذف وسعت زیادی آسفالت و موزائیک کاری محوطه نمودند.و اکنون که هنوز کار دیوار سایت و جاده دسترسی به سایت مانده ادعای و هیچ همت و قصدی هم جهت تکمیل و انتقال به آنجا را نداشت ادعای آماده بودن و انتقال تا مهرماه به سایت مذکور را می نماید.
کریم
|
-
|
جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۰
با آروزی موفقیت به جناب دکتر افروغ
کارمند
|
-
|
جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۰
سلام:من با اطلاعات دقیق عرض کنم خدمتتان که همه ی بناها شامل سلف سرویس؛مسجد؛ساختمان اموزشی بصورت ۱۰۰ درصد  و حداقل یکسال قبل از اقای یحیایی تحویل دائم به حوزه ی عمران گردید و محوطه هم با ۴۶ درصد پیشرفت تحویل ایشان شد. ولی متاسفانه وقت ایشان بیشتر به کم رنگتر کردن این فعالیتها گذشت و مواردی که  نمیدانیم چرا.........
كمال
|
-
|
جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۶
با سلام ضمن تشکر ازسایت خوب و مطالبه گرتون در ذیل مقایسه ای از مدیریت پراگماتیسم یا عملگرا تا کنون با توجه به اینکه تاکنون دانشگاه برازجان فقط دو مدیر یکی به مدت چهارده سال و دیگری جناب یحیایی دو سال داشته اند صورت گرفته که امیدواریم در آینده جناب دکتر افروغ از هر دو مدیر قبلی موفقتر باشند و مسوءلین هم کمک کنند که این فرزند محجوب دشتستان به یاری حق موفق باشند.
الف) کارهایی که او(دهدشتی) کرد و این(یحیایی) نکرد.
او ۳۰۰۰۰۰ متر مربع ساخت و این نساخت.
او ۲۰ هکتار محوطه سازی کرد و این نکرد
او ۵۰ رشته اورد و این نیاورد
او ۴۰ عضو هیات علمی داشت و این ندارد
او دو تشکل دانشجویی مصوب و یک تشکل اساتید داشت و این نداشت
او قریب پنج هزار دانشجو داشت و این نداشت
او در شهر فعال بود و این نبود
ب)کارهایی که این (یحیایی)کرد و او (دهدشتی)نکرد
این دکوراسیون اتاقش را کامل عوض کرد و او نکرو
این ….. صفر خرید و او نخرید
این کمیته های انظباطی و انتظامی را بسیار فعال کرد و او نکرد
این با کارکنان تند برخورد کرد و او نکرد
این دانشگاه را …. کرد و او نکرد
کارمند مظلوم
|
-
|
جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۴
سلام: یادم میاد روز تودیع دکتر دهدشتی ایشان گفتنند که وضع واحد امروز بسیار خوب است زیرا حدود ۴/۵ ملیارد در حساب داریم و تنها واحد کشور هستیم که حتی یک ریال هم وام نگرفته ابم . البته همین دو مورد کافیست تا کسی بگوید واد را در شرایط  بسار مطلوب تحویل داده ام  ولی ایشان حتی همین هم نگفت چون میدانست بهترین قاضی مردم دشتستان هستنند. ولی متاسفانه از  فردای  تودیع رییس جدید با سیاه نمایی و وارونه جلودادن حقیقت چیز ها که نگفتنند....... قطعا دکتر افروغ مدیری توانا خواهند بود و اوضاع بهتر میشود.

 
من
|
-
|
جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
سلام..تعجب میکنم اخه اقای یحیایی کاری نکرده که بخوای مقایسش بکنی..غیرازجلسه گرفتن بامعاون اداری مالیش وکمیته انضباطی اون فقط برا اونهایی که ازسردلسوزی انتقادکردن کاردیگه نکردا...
خوده کارمند
|
-
|
جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
خواهش میکنم ازمدیریت فکرشهر این کامنت منو حذف نکنن خواهش میکتم....جریان سالاد اولویه تودانشگاه ازاد برازجون چیه???
ندا
|
-
|
جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
سلام: با عرض تبریک به دکتر افروغ وارزوی موفقیت برای ایشان باید عرض کنم که انتظار این است که وی نیز مثل دکتر دهدشتی یک انسان پراگماتیسم است و  شنیدها ی من حاکی از این است که ایشان میتوانند این کشتی به گل نشته را نجات دهند.
كيامرث
|
-
|
جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
سلام ببخشيد مجددا مزاحم شدم فكر كنم جناب پيرا درست مي گويند چون جناب يحيايي بيشتر اوقات توي اتاقشون بودن و جلسات بسيار طولاني مدت برگزار مي كردند و بعيد ميدونم كاري جاي ديگه كرده باشند ولي در خصوص عملكرد عمرانيشون علاوه بر چيزهايي كه در كامنت قبلي بيان كردم قصد گذاشتن آسانسور براي ساختمان قديمي را هم داشتند كه متاسفانه نگذاشتن البته بنده خدا براي حل مشكل بعضي از دانشجويان كه معلوليت جسمي داشتند دو سرويس بهداشتي را نيز عوض كردند و طبي گذاشتن به هر حال اميدواريم دكتر افروغ در پناه حق به كمك دكتر عبدالهي موفق باشند.
دانشگاهی
|
-
|
يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۹
با سلام ضمن تشکر از سایت خوبتان خواهش می کنم از جناب داوود یحیایی بپرسید چرا اینقدر تبعیض های مختلف سیاسی مالی و غیره بین کارکنان دانشجویان و اساتید می گذاشتید چرا با برخی که از نظر فکری با شما اختلاف سیاسی داشتند برخورد می کردید چرا مشاهده می شد کارمندی در قبال خدمات خارج از عرف وظایفی که باید به یکی از مدیران مورد وثوق شما انجام می داد یا باز شخص کارمند دیگری که برای یکی از مدیران غذای خانگی می آورد شامل اضافه کاری های ویژه و حتی پرداخت های وام چند باره می شد و مابقی کارمندان از این مزایا محروم می شدند چرا اکثر اساتید خوش سابقه را فقط بدلیل اینکه انتقادی از سر دلسوزی نسبت به عملکرد مدیریتی شما داشتند به حاشیه می راندید و برعکس به چند نفر که بنا بدلایلی یا از دوستان قدیم شما بودند یا با اخلاق مدیریتی شما آشنا بودند مورد توجه قرار می گرفتند که اسناد علمی آموزشی مالی هر دو گروه در حال حاضر قابل مشاهده و مقایسه است هر چند که بیم ساختن پرونده توسط شما برای غیر نورچشمی ها هم وجود دارد چرا بین دانشجویان هم تبعیض قائل می شدید و خدمات ویژه ای برای دانشجویانی که برای شما جشن تولد گرفتن در نظر گرفتید و برعکس مشاهده می شد گروهی از دانشجویان از این خدمات محروم بودند که باز اگر اسناد از بین نرفته باشد قابل مشاهده و اثبات است جناب یحیایی آیا برای موارد ذکر شده تکذیبیه ای دارید آیا این قانونمداری و رعایت اخلاق انسانی و اسلامی است برای خودم به عنوان یک شخص دانشگاهی که مجبور بودم در این دو سال شاهد مدیریت شما باشم بیشتر از شما متاسفم البته این هم از ضعف های مدیریت ضعیف قبلی دانشگاه آزاد بود که از شما به عنوان مدیر استفاده می شد هر چند که بهتر بود جناب دکتر عبدالهی زمان کمتری شما را در مدیریت خودشان شریک می کردند ولی باز هم شاهد بودیم که با موانعی که شما برای انتخاب و انتصاب نیروی جدید بوجود می آوردید شاید چاره ای جز این نبود به هر حال امیدواریم با توجه به تصمیم خوبی که دکتر عبدالهی در خصوص انتصاب شش ماهه جناب دکتر افروغ قبل از ریاست به عنوان معاونت گرفتند شاهد باشیم دکتر افروغ با یک مدیریت هوشمندانه و گام نگذاشتن در مسیر اشتباهات شاهد بازگشت دانشگاه آزاد دشتستان به روزهای خوب گذشته باشیم.
بابای کارمند
|
-
|
يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۶
ای آقای داوود یحیایی چرا اینقدر اذیت بچه های ما کردی همشون تو این دو سال مدیریتت ناراحت بودن زن من سالاد الویه بلد نبود درست کنه پسرم که کارمند اونجاست همش به مادرش و زنش میگفت تقصیر شماست که این بلاها سر من در میارن میگفت دوستامم خیلی ناراحتن هر کی بعضی کارها بهتر بلد باشه اوضاعش بهتره امیدوارم خدا از سر تقصیرات بگذره آقای داوود یحیایی دکتر افروغ شما دیگه به بچه ها کمک کن زود حالشون خوب بشه من خیلی نگران بچم و دوستاش هستم
ورودی اول دانشگاه
|
-
|
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
تمام مشکلات دانشگاه برازجان بخاطر بی کفایتی و عدم مسئولیت پذیری آقای دهدشتی و نوروزی بوده و هنوز اثرات اون زمان پابرجاست
محمد
|
-
|
سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۹
درود بر جناب آقای مسعود دهدشتی که الحق ریس توانا و قاطع بودند و روابط خوبی با مرکز تهران داشتند که باعث رشد و تعالی این دانشگاه در زمان ریاست ایشان بوده است. هر کجا باشند خداوند متعال یاریگر ایشان باشد
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر