پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۱۹۶
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان جم گفت: با تلاش ماموران انتظامی عوامل درگیری با سلاح سرد در روستای چاهه شهرستان جم که منجر به مجروح شدن دو نفر شده بود شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سرهنگ سیدعلی مهدیان در جمع خبرنگاران در جم با اشاره به برقراری امنیت کامل در شهرستان جم اظهار داشت: مشارکت همه جانبه مردم با پلیس سبب شده امنیت در ابعاد مختلف در شهرها و روستاهای شهرستان جم برقرار و ارتقا یابد.

وی به درگیری در روستای چاهه جم پرداخت و خاطر نشان کرد: در پی اعلام آتش سوزی در یکی از باغات روستای چاهه شهرستان جم، سریعا ماموران پلیس و آ تش نشانی در محل حاضر شدند و با کمک مردم آتش را مهار کردند.

رئیس پلیس شهرستان جم  تصریح کرد: بعد از بررسی ماموران انتظامی و کارشناسان پلیس آگاهی مشخص شد در این رابطه تعدادی افراد ناشناس با دو نفر از نیروهای مردمی که برای خاموش کردن آتش اقدام کرده بودند درگیر شده و با چاقو آنها را مجروح  کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان جم بیان کرد: با هماهنگی مقام قضایی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و افزایش گشت‌های انتظامی و پلیس آگاهی به صورت محسوس و نامحسوس کمتر از 24 ساعت چهار نفر عاملان درگیری و ضرب و شتم در روستای چاهه شهرستان جم شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ مهدیان از سلامتی حال افراد مصدوم خبرداد و گفت: برابر اعلام کادر درمانی بیمارستان دو نفری که با چاقو مجروح و به سبب جراحات وارده بستری بودند در حال حاظر وضعیت سلامتی آنها مطلوب و رضایت بخش است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر