شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۲۰۳
جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

فکرشهر: معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه بر لزوم رعایت اصول فنی و مهندسی در پروژه‌های روستایی این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، حسام منصوری مطلق عصر پنجشنبه ضمن حضور در گلزار شهدای چهارروستایی و قرائت فاتحه و ادای احترام نسبت به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در بازدید از پروژه های عمرانی روستاهای بخش ریگ شهرستان گناوه اظهار داشت: ما به رعایت اصول فنی و مهندسی و مقاوم سازی طرح ها طبق استانداردهای لازم در روستاها تاکید داریم.

معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه گفت: از دهیاران روستاها می خواهم که برای اجرای هر پروژه ابتدا با حوزه عمرانی فرمانداری هماهنگی لازم انجام شود.

اصول فنی و مهندسی در پروژه‌های روستایی شهرستان گناوه رعایت شود

منصوری مطلق با اشاره به بحث فضای سبز روستاها بیان داشت: برای آبیاری فضای سبز بوستان های روستایی با توجه به وضعیت کمبود آب سعی شود با نصب مخازن ذخیره آب به وسیله تانکر اقدام شود.

وی در ادامه با اشاره به بحران بی آبی و لزوم استفاده بهینه از آب شرب افزود: پیشنهاد می کنم که از درختانی در پارک ها و بوستان های روستاها استفاده شود که با شرایط آب و هوایی منطقه سازگاری بیشتری داشته باشند.

به منظور بررسی روند پیشرفت و نحوه اجرای پروژه های عمرانی روستاهای بخش ریگ معاون عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه به اتفاق مدیران اداره های راهداری، آبفای روستایی و بنیاد مسکن شهرستان از روستاهای پوزگاه و چهارروستایی بخش ریگ بازدید کردند و در این بازدید دهیاران و اعضای شورای اسلامی این روستاها نیز حضور داشتند.

معاون فرماندار و همراهان از بوستان و سالن ورزشی چند منظوره روستای پوزگاه و همچنین از پروژه ساختمان جدیدالاحداث دهیاری، سالن ورزشی، ساختمان امداد و اورژانس و پارک چهارروستایی بازدید کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر