جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل منابع طبیعی بوشهر خبر داد؛
کد خبر: ۴۵۲۷۳
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۲

فکرشهر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از پیشنهاد و مصوب شدن اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف حوزه آبخیز شهرستان دشتی خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سهیل مهاجری صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ضرورت اجرای پروژه‌های آبخیزداری در سراسر استان این رقم برای شهرستان دشتی رشد قابل توجهی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی اجرای عملیات آبخیزداری حوزه گزدراز لاور، ترمیم سازه های آبخیزداری شهرستان، اجرای عملیات آبخیزداری چاهچاهو و احداث سنگ بند ملاتی کاکی شهرستان دشتی را از اهم پروژه های منابع طبیعی و آبخیزداری استان در سال جاری در شهرستان دشتی عنوان کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر ابراز امیدواری کرد که با تخصیص کامل این اعتبار بتوانیم بخش مهمی از روان آب های شهرستان دشتی را کنترل کنیم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به برنامه تجهیز پارک جنگلی چاهچاهو و جنگل کاری، احداث و تجهیز پارک های جنگلی شهرستان دشتی خاطر نشان کرد: این دو پروژه مهم نیز در سال ۹۷ توجه قرار خواهد گرفت.

مهاجری بهبود اصلاح مراتع و تثبیت شن های روان و مدیریت مناطق بیابانی و حفاظت و حمایت و اموزش و ترویج در شهرستان دشتی را نیز یک ضرورت دانست و اضافه کرد: در مجموع ۸۰۰ میلیون تومان برای این امر و تجهیز پارک های جنگلی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: شهرستان دشتی یکی از شهرستان های بزرگ استان بوشهر محسوب می‌شود و تلاش کردیم در سال‌های گذشته تقویت مراتع و حوزه های آبخیز این شهرستان را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم و در مجموع ۲.۸ میلیارد تومان بودجه در بخش های مختلف فنی، آبخیز و حفاظت و حمایت و اموزش برای سال ۹۷ این شهرستان درنظر گرفته شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر