جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»:
فکرشهر: گرما و بی برقی در استان بوشهر بیداد می کند و تعرفه های برق هم که سر به فلک می کشد و با وجود وعده های داده شده برای اصلاح این تعرفه ها، هنوز هیچ خبری مبنی بر پیگیری و اصلاح آن منتشر نشده است...
کد خبر: ۴۵۳۱۲
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۲

فکرشهر: گرما و بی برقی در استان بوشهر بیداد می کند و تعرفه های برق هم که سر به فلک می کشد و با وجود وعده های داده شده برای اصلاح این تعرفه ها، هنوز هیچ خبری مبنی بر پیگیری و اصلاح آن منتشر نشده است.

به گزارش فکرشهر، همین امر، اتحادیه صنف خوار و بار و لبنیات شهرستان بوشهر را واداشته تا در نامه ای پیگیری این مساله را از نماینده خود در مجلس شورای اسلامی خواستار شوند.

در بخشی از این نامه که نسخه ای از آن برای «فکرشهر» هم ارسال شده، خطاب به حجت الاسلام عبدالحمید خدری ـ نماینده مردم بوشهر، گناوه و ودیلم در مجلس ـ آمده:

«سال های مدیدی می گذرد و سرانجام تعرفه های برق مصرفی واحدهای تحت پوشش کسبه به اصطلاح پر مصرف (تحمیلی، اجحافی) نافرجام مانده است و طی پیگیری های مستمر با مقامات استانی و کشوری و مسوولان مرتبط مشکلات مبتلا به کماکان به قوت خود باقی می باشد و تبعات ناشی از این امر با رشد بیکاری فزاینده از حاصل این معضل و اعتراضات كسبه، تدبیری بهينه اتخاذ نموده تا بیشتر از این کسبه و اصناف متضرر نگردند».

در این نامه از خدری، نماینده مردم در مجلس، خواسته شده «با اجماع اكثریتی تشکیل جلسه ای در اولین فرصت با حضور مدیر عامل محترم شرکت توانیر و کارشناسان و روسای اتاق اصناف واتحاديه ها اقدام لازم به انجام و وظیفه شرعی و ذاتی خویشتن را به منصه ظهور رسانیده که خداوند پشت و پناهتان ودعای خیر مردم بدرقه راهتان باد».

نظرات بینندگان
آن ها فقط پول میدهند
|
-
|
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۴
آن ها فقط پول میدهند زمین و آب را اجاره میکنند یعنی آب و زمین از ما پول از آنها این ذخایر آب زیر زمینی ما ست که کم و سرانجام تمام میشود و زمین زیر پایمان که پوک و متخلل میشود و رانش زمین و زلرله و خاک فقیر که دیگر غنی و حاصلخیز نیست و زمین بایر برای ما پولش از فروش نفت میدهند نفت ش هم از حوزه های مشترک نفتی که سهم خودمان است و مال خودمان. سهم بیشتری برمیدارند و استخراج میکنند. از سهم خود ما و از جیب خود ما بر میدارند شیوخ خر پول زرنگ فرصت طلب! ما با کشاورزی ذر خاک خودمان و سمی نمودن و لم یزرع کردن زمین های خودمان و هدر دادن 80 در صد آب ها ی مصرفی در حوزه کشاورزی برای شیوخ شکم گنده میوه و سبزی های صادراتی تهییه و حاضر و آماده میکنیم. ع مگر ما رعیت آنها هستیم؟
روزنامه نگاری بازی
|
-
|
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
روزنامه نگاری بازی
میگفت وقتی بچه بودم هر روز تابستان ها با پسر خاله ام در منزل شان بازی میکردیم. یکی از بازی های ما این بود که زرورق های رنگین میخریدیم و با قیچی میبریدیم و در رشته های نخی بر دیوار سایه دار آذین بندی میکردیم و عکس های زیبایی را هم که خریده بودیم همانجا در کنار زرورق ها به روی دیوار می چسباندیم ! . برای کامل شدن بازی بچگانه مان بر روی یک ورق کاغذ بزرگ چیزهائی که از خودمان سر هم کرده بودیم یا دیده و شنیده بودیم می نوشتیم تا بازی تمام بشد، یعنی عکس و آذین بندی و روزنامه دیواری
(تا سه نشه بازی نشه!) یعنی برای خودمان روزنامه بازی میکردیم
از همان موقع بود که فهمیدم یکی از بازی های قل قلکی و خوش خوشکی در کنار زرورق بازی و عکس بازی و کاغذ بازی، روزنامه بازی است! ولی این بازی غریزی و برای ما بار اقتصادی نداشت و دکان و منبع درآمد نبود. همینقدر که غریزه بازی خود را با ۀن ارضا میکردیم راضی بودیم و هیچ مکاری و حیله گری و فخر فروشی هم توش نبود. بعدها فهمیدیم که این بازی غریزی که انگیزه اس غریزه بازی و حس درونی بود چه کارها که نمیکند! فا این بازی میتوان نماینده رو کار آورد رئیس و مدیر و رئیس کل و والی و استاندر انتخاب کر و سفارش داد این را آورد آن را برد از این حمایت کرد زیر پای آن را خالی کرد برای این تبلیغ کرد او را با تعریف و تبلیخ به عرش رساند آن را سانسور کرد این را برچسته خوب را بد و بد را خوب جلوه داد کارهای آبکی کرد و نوشته های ابکی نوشت سکوت کرد هیاهو بره انداخت بنفع
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر