چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
با برگزاری مجمع عمومی عادی و فوق العاده؛
کد خبر: ۴۵۳۱۹
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

فکرشهر: مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر گفت: با پایان انتخابات بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر، بازرسان اصلی و علی البدل این تشکل انتخاب شدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر یکشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برگزاری انتخابات هم زمان الکترونیکی بازرسان خانه مطبوعات در سراسر کشور، کیوان حیدری و رقیه زیرک به عنوان بازرس اصلی، و وحید امیر به عنوان بازرس علی البدل این خانه برای مدت یک سال انتخاب شدند.

مازیار هوشمند افزود: ۵ نفر از اعضای خانه نامزدی خود را برای رقابت در انتخابات بازرسان اعلام کرده بودند، که با مشارکت حدوداً ۷۰ درصدی اعضای خانه، این انتخابات به صورت الکترونیکی و هم زمان با انتخابات سایر خانه های مطبوعات کشور، برگزار شد.

وی افزود: مجمع عمومی فوق العاده خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر به منظور اصلاح اساسنامه خانه مطبوعات به صورت الکترونیکی، و از ساعت ۱۰ صبح امروز برگزار، و بعد از آن و از ساعت ۱۳ مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر برای انتخاب بازرسان خانه برگزار شد.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر با اشاره به مشارکت حداکثری اعضای خانه مطبوعات استان در نظرسنجی اصلاح این تشکل، گفت: اصلاح اساسنامه خانه های مطبوعات استان ها در سراسر کشور، با فراخوان اصلاح اساسنامه فعلی، و توسط اعضای هیئت مدیره های خانه های استان ها انجام شده بود، که این مهم، می بایست به موافقت اعضای خانه های مطبوعات سراسر کشور می رسید.

مازیار هوشمند افزود: نظرسنجی الکترونیکی برای اصلاح، و نتیجه موافقت و یا مخالفت اکثریت، از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر