شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۳۲۰
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: فرماندار شهرستان دیلم گفت: آب شیرین‌کن پنج هزار متر مکعبی در شهرستان دیلم احداث می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد طاهری عصر یکشنبه در نشست برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر در دیلم اظهار داشت: شهرستان دیلم در عرصه صنایع مختلف از جمله نفت و گاز دارای ظرفیت‌های مهمی است که تاسیسات نفتی در منطقه نفتی بهرگان امام حسن(ع) از جمله این ظرفیت‌ها است.

وی بر لزوم تلاش برای بهبود وضعیت اشتغال در شهرستان دیلم تاکید کرد و افزود: راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر نقش مهمی در این زمینه خواهد داشت که ۹ شرکت برای فعالیت در این منطقه اعلام آمادگی کرده‌اند.

فرماندار دیلم اضافه کرد: گردشگری یکی دیگر از ظرفیت‌های مهم اقتصادی در شهرستان دیلم است که منطقه گردشگری حماد از جمله ظرفیت‌ها است و زیرساخت‌های خوبی در این منطقه ایجاد شده است.

توسعه زیرساخت‌های بندری

وی ادامه داد: شهرستان دیلم در زمینه کشاورزی نیز از ظرفیت خوبی برخوردار است که اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری نقش مهمی در تامین آب مورد نیاز بخش کشاورزی این شهرستان خواهد داشت.

طاهری با اشاره به اجرای آب شیرین‌کن پنج هزار متر مکعبی منطقه امام حسن(ع) با همکاری شرکت نفت فلات قاره افزود: تکمیل پروژه بزرگراه دیلم به گناوه از مهمترین موضوعات و اولویت‌ها است.

وی از تلاش برای توسعه زیرساخت‌های بندری در شهرستان دیلم خبر داد و بیان کرد: صید و صیادی و تجارت دریایی از ظرفیت‌های مهم شهرستان است که توسعه این بخش مد نظر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر