پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۴۲۳
پنجشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

فکرشهر: سرپرست فرمانداری تنگستان گفت: شبکه آبرسانی دلوار فرسوده است و بیش از ۴۰ درصد آب در این شبکه هدر می‌رود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد دشتی عصر سه‌شنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تنگستان اظهار داشت: تاکنون به خوبی به حوزه مبلمان شهری و روستایی شهرستان دشتی توجه نشده است و بسیار از معابر این شهرها و روستاها خاکی هستند.

وی از تلاش برای جذب اعتبارات مناسب برای آسفالت کوچه و معابر این شهرستان خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ هزار متر مربع آسفالت در شهر اهرم اجرا شده است که نقش مهمی در بهبود وضعیت معابر داشته است.

سرپرست فرمانداری تنگستان اضافه کرد: در سال جاری ۴۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در قالب ۲۰ فصل برای ۳۳۰ پروژه هزینه می‌شود که در حوزه‌های مختلف طرح‌های متنوعی اجرا خواهد شد.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام

وی اولویت اختصاص اعتبارات را شامل پروژه‌های نیمه تمام دانست و ادامه داد: ۹۰ درصد پروژه‌های سال گذشته به‌علت عدم تخصیص اعتبار از پیشرفت فیزیکی چندانی برخوردار نیستند.

دشتی خواستار تلاش دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات برای اجرای پروژه‌های نیمه تمام و قابل بهره‌برداری در شهرستان تنگستان شد و افزود: یکی از اولویت‌های مهم شهرستان تنگستان  اجرای طرح آب و فاضلاب است.

لزوم بهبود وضعیت راه‌ها

وی بیان کرد: در جنوب بخش دلوار وضعیت زیرساخت‌ها و طول شبکه‌های مسیر انتقال آب مناسب نیست و با توجه به اینکه شبکه آبرسانی ۱۳۰ کیلومتری آن فرسوده است و ترمیم نشده، بیش از ۴۰ درصد آب مصرفی در این شبکه هدر می‌رود.

سرپرست فرمانداری تنگستان با اشاره به اینکه بهبود وضعیت راه‌های مواصلاتی روستاهای شهرستان تنگستان از دیگر اولویت‌ها است، تصریح کرد: انتظار داریم با جذب اعتبارات شاهد بهبود وضعیت باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر