جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۴۲۹
پنجشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۳

فکرشهر: تیم پارس جنوبی جم آماده است مانند فصل پیش، در لیگ برتر فوتبال بدرخشد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، پارس جنوبی جم که پارسال در نخستین حضورش در لیگ برتر فوتبال، خوش درخشید و تیم شگفتی‌ساز لیگ لقب گرفت، قصد دارد فصل جدید را با آمادگی کامل آغاز کند.

شاگردان مهدی تارتار پارسال مدت زیادی در صدرجدول بودند و در پایان فصل، در جایگاه پنجم جدول قرار گرفتند. دستاورد آنها از 30 بازی فصل پیش لیگ برتر، 11 پیروزی، 14 تساوی و 5 شکست بود که 47 امتیاز را برایشان به همراه داشت.

درخشش بازیکنان پارس جنوبی جم باعث شد که آنها مورد توجه تیم‌های مختلف قرار گیرند و در این فصل از این تیم جدا شوند.

در فصل نقل و انتقالات، فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری، وحید حمدی نژاد، محسن فروزان، محمد طیبی، علی دشتی، مهدی زبیدی، امید سینک، میثم آقایی و ایمان سلیمی پارس جنوبی جم را ترک کردند و امیر میربزرگی، امید نظامی‌پور، رحمان احمدی، عماد میرجوان، فرشید پاداش، محمد ستاری و محمد شادکام به این تیم افزوده شدند.

هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال، از فردا آغاز می‌شود و تیم پارس جنوبی جم ساعت 20 و 45 فردا در اهواز به مصاف فولاد خوزستان می‌رود.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما، از آمادگی این تیم گفت و افزود: بازیکنانی که می‌خواستیم جذب کرده‌ایم، تمرین‌ها و بدنسازی به خوبی پیش رفته و دیدارهای تدارکاتی مناسبی هم داشته‌ایم.

بهرام رضاییان ابراز امیدواری کرد: تیم پارس جنوبی جم مانند فصل پیش، آغاز خوبی در لیگ برتر داشته باشد.

 

 

او افزود: اعضای تیم که تمرین‌هایشان را در تهران سپری می‌کردند بعدازظهر امروز به اهواز می‌روند تا فردا مقابل فولاد بازی کنند.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی با اشاره به حل برخی از مشکلات مالی، بیان کرد: با مبلغی که در اختیارمان قرار گرفت، توانستیم با برخی از بازیکنان تسویه حساب کنیم اما مشکلات به طور کامل حل نشده است.

هواداران همیشه همراه پارس جنوبی جم، منتظرند فردا در هوای گرم اهواز، شاهد بازی گرم و درخشانی از تیم محبوبشان باشند. تیمی که یکی از ویژگی‌هایش داشتن هوادارانی خونگرم و پرشور و شوق است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر