شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۴۳۹
پنجشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۱

فکرشهر: خدام حرم رضوی در ادامه سفر به شهرستان دشتی با حضور در منزل سردار بزرگ مبارزه با آمریکا در آبهای خلیج فارس شهید نادر مهدوی مدال آستان قدس رضوی را بر سینه برادر این شهید نصب کردند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، خدام رضوی با حضور بر تربت سردار شهید نادر مهدوی نسبت به مقام عالی شهدا ادای احترام کردند.

خدام رضوی درحالی‌که سر تیم کاروان زیر سایه خورموج اعزامی از آستان قدس رضوی و رئیس ستاد مردمی زیر سایه خورشید استان بوشهر، و مردم ولایتمدار روستای بحیری این کاروان را همراهی می‌کردند با حضور بر تربت سردار شهید نادر مهدوی، توسلی، شهریاری، رکنی، طاهری و دیگر شهدا  نسبت به آنان ادای احترام کردند.

یکی از برنامه‌های مهم خدام حرم رضوی حضور در منزل شهید نادر مهدوی، سردار بزرگ مبارزه با آمریکا در آبهای خلیج فارس بود که این خدام مدال افتخار آستان قدس رضوی بر سینه حاج حسن فقیه برادر سردار شهید نادر مهدوی شهید شاخص ملی، در روستای بحیری دشتی نصب  کردند.

خدام رضوی با حضور در جشن بزرگ زیر سایه خورشید که در مسجد امام رضا (ع) دشنی برگزار شد پس از مولودی‌خوانی، قرائت زیارت امین‌الله و صلوات خاصه امام رضا (ع) برنامه‌های محوری را اجرا کردند.

 مبلغ کاروان زیر سایه خورشید با اشاره به وجود عشق و علاقه به امام هشتم (ع) اظهار داشت:این حضور تنها به سبب وجود عشق به ولایت و امامت در میان مردم خونگرم و عاشق امام هشتم(ع) شهرستان دشتی است.

حجت‌الاسلام مرتضی مروی بیان کرد: دهه کرامت نمایانگر عشق مردم به حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر