چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۴۴۹
پنجشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

فکرشهر: رئیس دانشگاه پیام نور برازجان از آغاز ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور خبر داد.

سیاوش جعفری در گفت و گو با «فکرشهر» با اشاره به فرصت محدود ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور اظهار کرد: براساس آنچه که سازمان سنجش اعلام کرده است،  از  ۱۴ تا ۱۹ مردادماه  ١٣٩٧ امکان ثبت‌نام و انتخاب رشته بدون کنکور در دانشگاه پیام نور فراهم می‌شود و علاقه مندان می توانند صرفا بر اساس سوابق تحصیلی به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org یا با مراجعه مستقیم به دانشگاه پیام نور برازجان در دانشگاه پیام نور ثبت نام کنند.

وی در پایان تأکید کرد که داوطلبان توجه داشته باشند با توجه به اعلام سازمان سنجش زمان ثبت نام محدود است و خارج از مهلت مقرر امکان نامنویسی وجود ندارد.

مسوول روابط عمومی دانشگاه پیام نور برازجان نیز گفت: دانشگاه پیام نور یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های دولتی ایران است که  بر اساس اعلام و رتبه‌بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام که اواخر سال 1393 اعلام شد دانشگاه پیام نور جزء 10 دانشگاه برتر جامع کشور قرار گرفته است و رتبه برتر کیفیت آموزشی کشور را کسب کرد و دانش‌آموختگان آن بیشترین سهم قبول شدگان کارشناسی‌ ارشد دانشگاه‌ها را به خود اختصاص می‌دهند.

امینی اذعان داشت: پذیرش دانشجو به روش بدون آزمون یکی از مزایای این دانشگاه است که شاید برخی داوطلبین از آن اطلاع نداشته باشند، روش مرسوم ورود به دانشگاه کسب نمره قبولی در آزمون ورودی (کنکور) است، اما در روش بدون آزمون داوطلبین می‌توانند برحسب سوابق تحصیلی به دانشگاه راه‌ یابند.

وی تصریح کرد: از جمله مزایای دیگر تحصیل در این دانشگاه امکان میهمانی دائم از ترم نخست و امکان میهمانی ترمی در تمام مدت تحصیل است، به این معنی که دانشجو در هر مرکز یا واحدی که پذیرفته شد می‌تواند به طور دائم در نزدیکترین مرکز یا واحدی که رشته دانشجو را دارد مهمان شود.همچنین دانشجویان می توانند محل آزمون های پایان ترم خود را به سهولت در شهر دلخواه خود انتخاب نمایند. 

او گفت: از مزایای دیگر این دانشگاه امکان شرکت در کلاس‌های نیمه حضوری یا الکترونیکی و اجباری نبودن حضور در کلاس‌های دروس نظری است که بسیار مناسب برای شاغلان بخش دولتی و خصوصی است، شرایط آسان تغییر رشته، برخورداری از وام دانشجویی، امکان شرکت در امتحانات پایان ترم در مرکز و واحد دلخواه نیز از ویژگی‌های دیگر این دانشگاه است. 

امینی اضافه کرد: این دانشگاه آمادگی دارد در ایام انتخاب رشته داوطلبین ورود به دانشگاه ها، به این داوطلبان مشاوره تحصیلی ارایه نماید  و بدون هزینه نسبت به ثبت نام اولیه داوطلبان در سایت سازمان سنجش  اقدام نماید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر