جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۴۶۷
جمعه ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۸

فکرشهر: پارس جنوبی جم در نخستین دیدار از لیگ برتر فوتبال مغلوب میزبان جنوبی‌اش فولاد خوزستان شد.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، درهفته نخست لیگ برتر فوتبال ساعت 20:45 پنجشنبه 4 مرداد، پارس جنوبی جم در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف حریف خود فولاد خوزستان رفت که این دیدار با نتیجه 2 به یک به نفع میزبان پایان یافت.

گل پارس جنوبی جم را مجید علیاری در دقیقه 22 به ثمر رساند و گل‌های فولاد خوزستان در دقایق 5 و 86 به دست آمد.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم پس از باخت تیمش گفت: به فولاد تبریک می گویم ، آنها جزو تیم هایی هستند که برای قهرمانی بسته شدند و نفرات خوبی را به خدمت گرفته اند.

مهدی تارتار افزود: باید در نتیجه یک ـ یک کار را تمام می کردیم، موقعیت‌های خیلی خوب و صددرصدی گل داشتیم که متاسفانه از دست دادیم. به هر حال قانون بی رحم فوتبال است که اگر گل نزنی گل می خوری و به همین علت بازی را واگذار کردیم.

وی از بازیکنانش تشکر کرد و ادامه داد: آنها مردانه جنگیدند و مستحق باخت نبودند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم کم تجربگی را یکی از ویژگی‌های تیمش دانست و گفت: ما روی این بچه ها کار می کنیم و وقتی بازیکن پخته‌ای می‌شوند تیم‌های دیگر آنها را می‌برند و کاری هم نمی‌شود کرد. واقعا  جنگ نابرابر است. برخی تیم‌ها خیلی خوب بسته می‌شوند، خوب پول می‌دهند ولی برخی تیم‌ها مظلوم واقع می‌شوند که ما هم جزیی از آن تیم‌ها هستیم.

تارتار از هواداران پرشور تیمش نیز قدردانی کرد که راه طولانی جم تا اهواز را برای تشویق تیم محبوبشان طی کردند.

او گفت: هواداران سنگ ‌تمام گذاشتند، حیف که نتوانستیم جواب محبت شان را بدهیم اما ان شاءالله بازی‌های بعدی جبران می کنیم‌.

پارس جنوبی جم در هفته دوم لیگ برتر فوتبال پنجشنبه 11 مرداد میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر