جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۵۱۹
شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

فکرشهر- اسما بوستانی: ابوالقاسم طحانیان با اعلام اینکه  با همت این گروه هر ساله به مناسبت سالروز ولادت امام رضا (ع) نمایشگاه برگزار می شود ادامه داد: نمایشگاهی که امروز افتتاح شد ششمین نمایشگاه گروه هنری هشت است، شهریور ماه ۹۶ فراخوان این نمایشگاه زده شد؛ از این رو ۱۵۰ اثر از گروه هنری هشت و افرادی که مهمان این گروه بودند به دست ما رسید که در بین این ۱۵۰ اثر هنری ۱۰۰ اثر از ۴۱ شرکت کننده را انتخاب کردیم و در نمایشگاه جهت بازدید عموم قرار دادیم.

به گزارش فکرشهر، طحانیان افزود: فاطمه ذال وند، دانشجوی فوق لیسانس رشته هنر در دانشگاه تهران و ساکن خرم آباد است؛ او به دعوت گروه هنری هشت دو اثر خود را در نمایشگاه ما به نمایش گذاشته است.

این هنرمند برازجانی با بیان اینکه آثار این نمایشگاه آزاد و رضوی است اظهار داشت: آثار بیشتری را جهت بازدید عموم در نمایشگاه تدارک دیده بودم اما به دلیل کمبود فضا و احترام به اعضای گروه هشت و مهمانان این گروه، که بتوانند آثار آماده شده خود را  در نمایشگاه ببینند، ۴ اثرم را به نمایشگاه تحویل دادم.

 

طحانیان گلایه خود را از هنرمندان بزرگ شهر برازجان این چنین اعلام کرد: متاسفانه برخی از هنرمندان ما که سن و سالی از آنها گذشته و انتظار می رود که هنرمندان نوپا را راهنمایی و تشویق کنند؛ برعکس با رفتار خشونت آمیز و توهین آنها مواجه می شویم. از زمانی که پوستر نمایشگاه  در فضای مجازی پخش شد؛ توهین های این بزرگان به گروه هنری هشت نیز شروع شد. حدود سه سال است که بزرگان هنرما به دلیل مشکل شخصی با یک نفر؛ به همه اعضای گروه هنری هشت توهین می کنند که این رفتار در شان یک هنرمند نیست.

ابوالقاسم طحانیان با تشکر ویژة از  یکی از اعضا، اصلی گروه هنری هشت ، ریحانه ابراهیمی گفت: افراد زیادی در برپایی نمایشگاه پا به پای من تلاش کردند ، در اینجا تشکر میکنم از شهردار محترم شهر برازجان، اداره ارشاد، انجمن هنرهای تجسمی، کمیسیون امور بانوان و جوانان، مرکز تبلیغات ندا گرافیک، عکاسی وصال، سازمان تبلیغات اسلامی شهر برازجان و اداره ارشاد بوشهر.

وی در راستای حمایت و همکاری ادارات جهت برپایی نمایشگاه اظهار داشت: تا کنون از لحاظ مالی هیچ یک از مسئولین شهر از ما حمایت نکرده اند اما وعده هایی مبنی بر کمک مالی به نمایشگاه داده اند. تمام هزینه های برپایی نمایشگاه به عهده اعضای گروه بوده که بعد از ۳ روز بی خوابی این نمایشگاه برگزار شد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر