جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۵۳۰
شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

فکرشهر: فرماندار شهرستان جم با تاکید بر تسریع طرح‌های آبرسانی گفت: برای اجرای طرح‌های آبرسانی به این شهرستان ۸۸ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که ۵۳ میلیارد ریال آن در آبرسانی شهری هزینه می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، محمد حسینی صبح امروز در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان جم با بیان اینکه اجرای طرح‌های آبرسانی در اولویت برنامه‌های این شهرستان قرار دارد اظهار داشت: شهرستان جم با مشکلات جدی در حوزه آب آشامیدنی مواجه است و به همین سبب بخش عمده‌ای از اعتبارات امسال به حوزه آب و توسعه زیرساخت‌های این حوزه اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه 354 میلیارد ریال امسال برای اجرای 220 پروژه به شهرستان جم اختصاص یافته است تصریح کرد: از این میزان اعتبار 88 میلیارد ریال آن به بخش طرح‌های آبرسانی قرار گرفته که سهم آب و فاضلاب شهری جم 53 میلیارد ریال و سهم آب و فاضلاب روستایی 35  میلیارد ریال است.

فرماندار جم بیان اینکه شاخص‌های توزیع اعتبارات عمرانی امسال دستخوش تغییر شده است افزود: در اعتبارات عمرانی، علاوه بر سرانه جمعیت و مساحت، پروژه‌های نیمه تمام، محرومیت، مطالبات پیمانکاران و وضعیت جغرافیایی شهرستان مورد توجه قرار گرفته است.

حسینی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت برنامه‌ها دانست و خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی امسال 900 میلیارد ریال پروژه در شهرستان جم افتتاح می‌شود که  21 پروژه با حدود 42 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت و 50 میلیارد تومان پروژه در قالب 22 پروژه نیز در دهه فجر 97 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، اعتبار مصوب حوزه راهسازی شهرستان جم را 68 میلیارد ریال  دانست و تصریح کرد: 54 میلیارد ریال برای پروژه های عمران شهری اختصاص دارد که از این میزان سهم شهرداری جم 23 میلیارد ریال ، سهم شهرداری ریز 16 میلیارد ریال و سهم شهرداری انارستان 15 میلیارد ریال است.

فرماندار جم با اشاره به لزوم تکمیل پروژه‌های بهداشتی شهرستان جم اظهار داشت: 2 میلیارد تومان از اعتبارات شهرستان به شبکه بهداشت و درمان، یک میلیارد و 800 میلیون تومان به توسعه برق و  یک میلیارد و 400 میلیون تومان از اعتبارات هم به ورزش و جوانان جم اختصاص یافته است.

وی، سهم نوسازی مدارس از اعتبارات امسال را یک میلیارد و 200 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: 450 میلیون تومان هم برای تقویت و رفع نیازهای آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

حسینی از تصویب 670 میلیارد تومان در حوزه جهاد کشاورزی خبر داد و افزود: اعتباراتی نیز به فراخور نیاز و ضرورت سایر دستگاه‌های اجرایی، در اختیار این ادارات قرار گرفت تا در حوزه‌های چون تکمیل پروژه‌ها، پرداخت مطالبات، تعمیر و تجهیز و اجرای طرح‌ها هزینه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر