پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۵۳۲
يکشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر افزایش زیرساخت‌های جذب گردشگر در دیلم گفت: بیش از ۵۰۰ هزار گردشگر سالانه از دیلم دیدن می‌کنند و این در حالی است که زیرساخت‌های پذیرش گردشگرجوابگوی این میزان گردشگر نیست.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری در آیین تکریم و معارفه فرمانداران دیلم با قدردانی از خدمات اسماعیلی فرماندار پیشین دیلم و طاهری سرپرست این فرمانداری برای عبدالامیر قاسمی در پست فرماندار شهرستان دیلم آرزوی موفقیت کرد.

وی با تاکید بر اجرای طرح‌های عقب مانده در دیلم اظهار داشت: برخی پروژه‌ها در دیلم نیمه تمام مانده که تکمیل این طرح‌ها باید در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه ورودی دیلم گفت: اجرای باند دوم محور دیلم  به بهبهان از دغدغه‌های مردم شهرستان دیلم است چراکه این جاده سالانه تلفات زیادی به سبب تصادفات خودرویی دارد.

حجت‌الاسلام خدری با بیان اینکه تکمیل 12 کیلومتر باقیمانده باند دوم محور دیلم به بهبهان بایددر اولویت قرار بگیرد گفت: امید می‌رود با طراحی‌ها و برنامه‌ریزی انجام شده عملیات اجرایی باند دوم این محور در هفته دولت امسال آغاز شود.

وی، از اجرای سد دره امیری شهرستان دیلم خبرداد و بیان کرد: احداث این سد نقش مهم و تاثیرگذاری در تامین آب 10 هزار هکتار اراضی کشاورزی دیلم دارد که اجرای این مهم سبب ایجاد اشتغال در بخش‌های مختلف می‌شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی یکی از ظرفیت‌های مهم شهرستان دیلم را گردشگری دانست و تاکید کرد: ظرفیت گردشگری در دیلم سبب شده سالانه افزون بر 500 هزار نفر وارد این شهرستان شود  که باید زیرساخت‌های این  بخش تقویت شود.

حجت‌الاسلام خدری با بیان ایتنکه زیرساخت‌های گردشگری جوابگوی نیاز یک‌دهم گردشگران در شهرستان دیلم است خاطر نشان کرد: پروژه‌های مورد نیاز طرح گردشگری دیلم تدوین و عملیاتی شود تا از این قابلیت در راستای توسعه دیلم بهره‌برداری شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر