پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر خبر داد:
فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر می گوید آبشیرین کن 1500 مترمکعبی دهقائد دشتستان به زودی وارد مدار تولید خواهد شد...
کد خبر: ۴۵۵۹۵
دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۲

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر می گوید آبشیرین کن 1500 مترمکعبی دهقائد دشتستان به زودی وارد مدار تولید خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، مسعود نصوری، این خبر را در حاشیه بازدید معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تاسیسات آبرسانی شهرستان دشتستان در جمع خبرنگاران گفته و افزوده است «این دستگاه آب شیرین کن با ظرفیت تولید 1500 مترمکعب آب درشبانه روز به منظور تامین آب شرب روستای دهقاید به بهره برداری خواهد رسید».

وی افزود: آب شیرین کن یاد شده با اعتباری حدود 20 میلیارد ریال خریداری شده و حدود 4000 میلیون ریال صرف آماده سازی محل نصب، خرید مخازن ذخیره، لوله گذاری و برق رسانی تاسیسات این آبشیرینکن شده و هم اکنون کار نصب آن در حال انجام است.

نصوری ادامه داد: با افتتاح این پروژه آب شرب سه هزار مشترک دهقائد با جمعیتی حدود 11 هزار نفر تامین می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر در این بازدید، موضوع نوسازی شبکه های توزیع و خط انتقال آب روستاهای شهرستان دشتستان را نیز مطرح کرده و این طور که روابط عمومی این شرکت خبر داده، مقرر شده از محل اعتبارات ملی، اعتبار مناسبی برای این مهم اختصاص یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر