شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) در جمع مدیران رسانه های استان بوشهر:
فکرشهر: جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر تقویت اتحاد و همدلی مردم برای خنثی شدن ترفندهای دشمنان گفت: سپاه استان بوشهر خدمات رسانی به جامعه از جمله حل مشکلات آبرسانی مردم در شهرها و روستاها در اولویت قرار داده است...
کد خبر: ۴۵۶۳۰
سه‌شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۸

فکرشهر: جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر تقویت اتحاد و همدلی مردم برای خنثی شدن ترفندهای دشمنان گفت: سپاه استان بوشهر خدمات رسانی به جامعه از جمله حل مشکلات آبرسانی مردم در شهرها و روستاها در اولویت قرار داده است.

به گزارش فکرشهر، حمید خرمدل، ظهر دوشنبه در همایش هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های گروهی با بیان اینکه آمریکا، دشمن واحد ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت: همانگونه که در زمان جنگ تحمیلی همه به صورت واحد در مقابل دشمن ایستادگی کردند اکنون هم باید بدون توجه به جناح و حزب با حمایت از دولت در مقابل آمریکا و دیگر دشمنان در یک جبهه ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن مقابل نظام اسلامی ایران صف‌آرایی کرده است تصریح کرد: دشمن متوجه شده که از راه نظامی نمی‌توان ایران را از پای درآورد از این نظر فروپاشی جامعه را از داخل مورد توجه قرار داده است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر بصیرت افزایی جامعه و برای تبیین توطئه دشمنان خاطر نشان کرد: جبهه انقلاب اسلامی فارغ از جناح بندی در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ 8 ساله شکل گرفت که این مهم باید اکنون برای مقابله در برابر دشمن و جنگ اقتصادی تقویت شود.

به نوشته تسنیم، خرمدل از  جنگ روانی، فرهنگی، اقتصادی و تخریبی دشمن به ویژه آمریکا علیه ایران اسلامی خبرداد و بیان کرد: دشمن با برنامه‌ریزی قصد دارد با فشارهای فراوان اقتصادی و ناامید کردن مردم از نظام و شکاف بین سطوح مختلف جامعه به اهداف خود دست یابد که لازم است موقعیت و اهداف دشمن را برای مردم تبیین شود.

وی شکاف حاکمیتی، نشان دادن ناکارآمدی نظام اسلامی، خدشه‌دار کردن عظمت و شکوه نظام و ناامید ساختن مردم از مسئولان نظام را از اهداف مهم آمریکا در جنگ اقتصادی دانست و تصریح کرد: فشارهای کنونی در جامعه تنها ممکن است 20 درصد آن از سوی آمریکا باشد 80 درصد این مشکلات مربوط درون و داخل کشور است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، با بیان اینکه ایران اسلامی در 40 سال گذشته با وجود انواع جنایات و ترفندهای دشمنان پیشرفت قابل توجهی کرده است گفت: باید دست آوردهای انقلاب اسلامی را در جامعه تبیین و از ناامید شدن مردم جلوگیری شود.

خرمدل با  تاکید بر افزایش آستانه صبر و تحمل مردم در برابر مشکلات خاطر نشان کرد: هر چند انتقاد سازنده در جامعه باید همواره وجود داشته باشد لازم است آستانه صبر و تحمل مردم در برابر مشکلات بالا برود.

وی ناامیدی را سم مهلک در جامعه دانست و تاکید کرد: اگر جامعه و فرد دچار ناامیدی شود زمینه شکست فراهم می‌شود که این مهم باید مورد توجه قرار بگیرد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر توجه به حل مشکلات مردم گفت: حل مشکلات مردم از جمله در حوزه آب و برق در اولویت برنامه‌های مسئولان استان قرار دارد به‌گونه‌ای که شبانه‌روز در تلاش هستند.

خرمدل با بیان اینکه سپاه استان بوشهر آمادگی مشارکت در حل مشکلات جامعه است تصریح کرد: در حوزه تامین آب آشامیدنی، سپاه استان آمادگی تامین تانکر آبرسانی و اعزام نیروهای مورد نیاز است که در این عرصه  سپاه استان بوشهر خدمات رسانی به جامعه از جمله حل مشکلات آبرسانی مردم در شهرها و روستاها در اولویت قرار داده است.

وی با بیان اینکه برخی القاء می‌کنند مشکلات جامعه با مذاکره با آمریکا برطرف می‌شود تاکید کرد: آمریکا دشمن درجه یک اسلام، نظام اسلامی ایران و انقلاب اسلامی است که بدون شک تسلیم شدن در برابر آمریکا اهداف دشمن است و نباید به مهم دامن زده شود تا دشمن سوء استفاده کند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر تقویت اتحاد و همدلی در راستای غلبه بر ترفند دشمنان گفت: دشمن در نظر دارد از جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی جلوگیری کند که باید مردم و مسئولان با اتحاد و انسجام در برابر اهداف دشمنان بایستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر