جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۶۷۸
سه‌شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۱

فکرشهر: فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: ۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق با تلاش ماموران دریابانی در یک ماه گذشته در آب‌های استان بوشهر کشف و ضبط شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از پلیس،  ولی‌الله رضایی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مبارزه با کالای قاچاق از مهم‌ترین ماموریت‌های دریابانی است، اظهار داشت: پایگاه‌های دریابانی استان بوشهر در راستای مبارزه با کالای قاچاق به امکانات و تجهیزات مدرن در خلیج‌فارس مجهز شده است.

وی با بیان اینکه امکان تردد شناورهای دریابانی در اعماق مختلف برای مقابله با قاچاقچیان فراهم است، تصریح کرد: تردد گشت‌های مرز دریایی در آب‌های خلیج‌فارس افزایش یافته که نشان از قاطع‌بودن دریابانی در برخورد با تخلفات در دریا به‌ویژه کالای قاچاق است.

فرمانده دریابانی استان بوشهر از رصد شبانه‌روزی دریابانی برای مقابله با قاچاق خبرداد و بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ضمن برقراری امنیت در مرزهای دریایی استان بوشهر، برخورد قاطع با قاچاق با همکاری مردم در اولویت است.

سرهنگ رضایی‌نژاد از کشف 80 میلیارد‌ریال کالای قاچاق خبرداد و خاطر‌نشان کرد: در یک ماه گذشته نیروهای دریابانی استان بوشهر توانستند کالاهایی چون لوازم آرایشی، گوشی تلفن‌همراه، تبلت، برنج و انواع لاستیک وسایل نقلیه به ارزش حدود 80 میلیارد‌ریال در آب‌های خلیج‌فارس کشف کنند.

وی با اشاره به توقیف 23 فروند شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر افزود: در این عملیات‌ها 17 قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر