شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ ملی پوش برازجانی هندبال ساحلی ایران:
فکرشهر - اسماء بوستانی: مراسم استقبال از ملی پوش هندبال ساحلی ایران در مسابقات جام جهانی روسیه، سه شنبه ۹ مرداد ماه با حضور باشکوه مردم و مسوولین برگزار شد...
کد خبر: ۴۵۶۹۱
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۱

فکرشهر ـ اسماء بوستانی: مراسم استقبال از ملی پوش هندبال ساحلی ایران در مسابقات جام جهانی روسیه، سه شنبه ۹ مرداد ماه با حضور باشکوه مردم و مسوولین برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، ملی پوش هندبال ساحلی ایران در این مراسم گفت: هندبال را در دوران ابتدایی و در مدرسه آغاز کردم؛ سپس تحت پوشش هیات هندبال برازجان تا به امروز رشته هندبال را دنبال کردم.

عادل شنبدی با بیان اینکه هر شهر را به واسطه ورزش و ورزشکاران آن شهر می شناسند، افزود: شهر برازجان در همه رشته های ورزشی پتانسیل های خوبی دارد؛ اما متاسفانه از نظر مالی حمایت نمی شوند. در حال حاضر ۱۰ بازیکن برازجانی در رشته هندبال و در لیگ برتر برای شهرهای دیگر افتخار آفرینی می کنند؛ چرا که در شهر برازجان مورد بی مهری مسوولین قرار گرفته اند. امید است مسوولین یاری کنند تا ورزشکاران در لیگ برتر و در شهر خود، برازجان افتخار آفرینی کنند چرا که بدون حمایت مسوولین ورزشکاران نمی توانند افتخار بیا فرینند.

شنبدی با اعلام اینکه رشته هندبال را به صورت سالنی و ساحلی دنبال خواهم کرد، اظهار داشت: موفقیت های دیگری در این رشته نیز کسب کرده ام، نائب قهرمانی لیگ برتر با شهرداری کازرون، چندین دوره قهرمانی ساحلی کشور و هم اکنون نیز جزء ۸ تیم برتر جام جهانی انتخاب شدیم.

شنبدی در پایان از زحمات رضا مصباحی، رییس هیات هندبال، رضا عباسی، مربی، حسین سلطانی و... تشکر و قدردانی کرد.

شهردار برازجان این پیروزی بزرگ را به مردم و جامعه ورزشی شهرستان دشتستان تبریک گفت و افزود: سیاست کاری شهرداری بدین صورت است که غیر از فعالیت های عمرانی، فعالیت های فرهنگی و ورزشی را در اولویت کاری خود قرار داده است.

محمد حسن محمدی اظهار داشت: انجام این فعالیت ها توقع مردم است، ما نیز به نظرات شهروندان احترام گذاشته و با همکاری شورای اسلامی شهر برازجان در سال ۹۷ برنامه های نوینی برای ورزش در نظر خواهیم داشت

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر