جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در بوشهر مطرح شد؛
فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور با اشاره به بازنشسته شدن ۳۳ استاندار، معاون استاندار و فرماندار گفت: بر اساس قانون جدید ۱۴ استاندار، ۱۴ معاون استاندار و ۵ فرماندار در کشور باید بازنشسته شوند...
کد خبر: ۴۵۷۲۰
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور با اشاره به بازنشسته شدن ۳۳ استاندار، معاون استاندار و فرماندار گفت: بر اساس قانون جدید ۱۴ استاندار، ۱۴ معاون استاندار و ۵ فرماندار در کشور باید بازنشسته شوند.

به گزارش فکرشهر، جواد ناصریان در نشست با مدیران ستادی استانداری بوشهر  با تاکید بر رسیدگی به مسائل و مشکلات کارکنان وزارت کشور از آسیب شناسی در حوزه وزارت کشور و واحدهای تابعه خبرداد و اظهار داشت: در این رابطه بخش اعظمی از نیروی انسانی وز ارت کشور به ویژه مدیران از سایر دستگاه‌های اجرایی تامین می‌شود.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه تا پیش از آغاز به کار دولت تدبیر و امید بیش از 70 درصد فرمانداران از سایر دستگاه‌ها بودند تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در دولت یازدهم 83 درصد فرمانداران از بدنه وزارت کشور منصوب شده است.

ناصریان انتصاب مدیران جوان به ویژه بانوان را  از اولویت‌های وزارت کشور دانست و افزود: برای انتصاب مدیران جوان و بانوان شایسته سالاری اولویت اصلی است هرچند در شرایط مساوی، اولویت با جوانان و بانوان است.

به نوشته تسنیم، وی از ترمیم احکام کارکنان وزارت کشور خبر داد و بیان کرد: در سال 94 با پیگیری استانداران و معاونان موضوع احکام کارکنان وزارت کشور تقویت شده است.

ناصریان با اشاره به موضوع ساماندهی نیروی انسانی در وزارت کشور بیان کرد:  به منظور توانمندسازی نیروهای انسانی وزارت کشور بخشنامه‌ای ارسال شده که با توجه به تراکم نیرو در استانداری‌ها، شرایطی فراهم می‌شود که نحوه ورود نیرو به وزارت کشور از طریق بخشداری‌ها انجام شود.

وی با بیان اینکه نیروهای انسانی وزارت کشور باید برای هر محل خدمتی که تعهد دادند خدمت کنند از ابلاغ 534 پست معاون و رئیس اداره  جدید خبر داد و اظهار داشت: با اصلاح ساختار وزارت کشور و فرمانداری‌ها 534 پست معاون و رئیس اداره جدید ابلاغ شده و در استان بوشهر تمام فرمانداری‌ها ارتقا یافتند.

معاون وزیر کشور تاکید کرد: به منظور توانمندسازی نیروهای انسانی شاغل در وزارت کشور، بسته ویژه تعریف شده و قرار است پایلوت اجرای این بسته در ستاد وزارت کشور به زودی آغاز می‌شود.

ناصریان به طرح منع به‌کاری‌گیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: به کارگیری بازنشستگان تهدیدی برای وزارت کشور است، در قانون جدید  33 استاندار، معاون استاندار و فرماندار شامل 14 استاندار، 14 معاون استاندار و 5 فرماندار در کشور باید بازنشسته شوند.

وی افزود: در بین 26 هزار نفر کارمند وزارت کشور حداکثر 75 تا 80 نیروی بازنشسته داریم.

معاون وزیر کشور از تصویب طرح همسان سازی حقوق نیروهای قراردادی با رسمی و پیمانی در کمیسیون اجتماعی دولت خبر داد و بیان کرد: ضمن اینکه سازمان امور اداری و استخدامی با تبدیل نیروهای قراردادی به پیمانی و رسمی مخالف است ما در وزارت کشور با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

ناصریان با بیان اینکه تشکیل سازمان مهاجرت کشور در شورای عالی اداری به تصویب رسیده  است گفت: این سازمان ذیل وزارت کشور فعالیت می‌کند و لایحه این طرح پس از تصویب دولت باید به مجلس برود و تاسیس نهایی این سازمان حدود یکسال زمان می‌برد.

وی در مورد شایعه بازنشستگی عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: این موضوع شایعه است و آقای گراوند بازنشسته نیست و با وجود تجربه بالایی که دارند اما به سن بازنشستگی نرسیده‌اند.

نظرات بینندگان
آش خاله
|
-
|
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
آش خاله
ضعیت موجود و شرایط حال حاضر هر چه باشد، خوب یا بد، حاصل کار و نتیجه عملکردها و دستپخت مدیران و مسئولین و نصمیم گیرندگان ریز و درشتی هستند که سرنوشت و امورات زندگی ما را در دستان با کفایت خود دارند و آن را اداره میکنند و برای زندگی ما تصمیم میگیرند؛ کسانی که عنان اختیار در دست توانای آن هاست و بر خر امورات سوارند و خر چموش امور ات را هر جا که بخواهند میرانند و، نه مثل نصرالدین که هر جا خر ملا رفت بروند
اگر از اوضاع کنونی راضی هستید و امورات تان بخوبی میگذرد باید به آنها دست مریزاد بگوئید و از آن ها تشکر کنید؛ اگر هم خدای نخواسته زبانم لال ناراضی هستید آش خاله ته نباید کاسه کوزه ها را سر بقال چقال بشکنید سر کچل مچل خود را بشکنید که قانع و صبور نیستید و ماشاالله چقدر پر توقع تشریف ذارید
آموزش واژگان اداری جهت ارباب رجوع مبتدی
|
-
|
جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
آموزش واژگان اداری جهت ارباب رجوع مبتدی
اداره : جائی که فقط کارمندان جر و سرایدار و نگهبان و آبدارچی در آن حضور دارند و غایب نیستند
رئیس : ماشین امضا و کسی که ( حتی در چله تابستان و گرمای چار چار ) کت و شلوار مشکی به تن و حسرت کراوات به دل دارد
مدیر : نام دیگری برای ماشین امضا کت و شلوار دار
ارباب رجوع : جوینده ای که یابنده نیست
سالن کنفرانس : پاتوق و قهوه خانه کت و شلوار دکمه دار
معاون : زاپاس رئیس و مدیر و ماشین امضا دست دوم



ن ضابطه : نسبت فامیلی و قوم و خویشی و دوستی و آشنائی
عنصر بکار رفته در عملیات طرح و پروژه اجرائی : شاخ مار
زمان انتظار لازم جهت به اتمام رسیدن طرح های شروع شده : عمر نوح
صبر انقلابی و شهروندی لازم جهت حلوا خوردن از غوره های نارس طرج اجرائی : صبر ایوب
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر