جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۷۴۳
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

فکرشهر:  نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات مردم شهر شنبه در خصوص خدمات بانکی کاهش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید کمال الدین شهریاری گفت: از دو سال پیش پیگیری های لازم با مجموعه بانک مرکزی و بانک کشاورزی برای راه اندازی یک شعبه بانک کشاورزی در شهرهای فاقد بانک شهرستان‌های دشتی و تنگستان بعمل آمده است.

وی گفت: برخی از شهرهای دشتی و تنگستان نظیر شنبه، آباد و بادوله علیرغم اینکه دارای ظرفیت های مناسبی در جهت توسعه اقتصاد کشاورزی هستند ولی از برخی از امکانات ذاتی یک شهر برخوردار نیستند و یکی از این موارد عدم وجود حتی یک شعبه بانکی جهت انجام مبادلات پولی و خدمات بانکی برای مردم ساکن این شهرهاست.

نماینده دشتی و تنگستان با اعلام اینکه احداث شعب بانک در نقاط کشور تابع ضوابطی نظیر میزان جمعیت و میزان گردش مالی و نقدینگی است، افزود: با پیگیری های بعمل آمده، سال گذشته موافقت اصولی احداث شعبه بانک کشاورزی در شهر شنبه توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر شد و اقدامات و پیگیری های لازم جهت مکان یابی، تجهیز امکانات و اختصاص نیروی انسانی در سال جاری انجام پذیرفت.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای إسلامی افزود: با پیگیری های انجام شده در چند ماه اخیر، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با ثبت مشخصات شعبه مذکور در سامانه اطلاعات مجوز نهادهای پولی (سام)، مجوز فعالیت این شعبه را صادر و در هفته جاری به مدیرعامل بانک کشاورزی کشور ابلاغ نموده است.

شهریاری با ابراز امیدواری نسبت به کاهش مشکلات مردم شهر شنبه در خصوص خدمات بانکی، افزود: از مدیریت امور شعب بانک کشاورزی استان بوشهر و همراهی مردم شریف، شورای شهر، شهرداری و بخشداری شنبه و طسوج که در انجام این کار همراهی کرده‌اند تشکر کرده و امیدوارم ضمن صدور مجوز فعالیت شعب بانکی در شهرهای آباد و بادوله، توجه بیشتری از مسئولین برای  حل مشکلات و معضلات شهرهای محروم دشتی و تنگستان که طی سال‌های متمادی از کمترین امکانات و الزامات شهرنشینی محروم بوده اند، معطوف شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر