شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۷۷۹
جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

فکرشهر:  سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: در مقابل پارس جنوبی جم بازی بدی کردیم و میزبان تیم برتر میدان بود.

به گزارش فکرشهراز مهر، عبدالله ویسی پنجشنبه‌شب در پایان مسابقه پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان با انتقاد از نحوه بازی بازیکنانش اظهار داشت: بازی بسیار ضعیفی را ارائه کردیم و بازی را باختیم.

وی با اشاره به اینکه پارس جنوبی جم در همه نقاط زمین برتر از ما بود، خاطرنشان کرد: این تیم با استفاده مناسب از موقعیت‌ها موفق شد پیروزی را کسب کند و به هر سه امتیاز دست یابد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با تمجید از عملکرد پارس جنوبی جم بیان کرد: پارس جم تیم خوبی است و در حالی که هفته پیش نیز بازی خوبی را ارائه کرده بود، شکست خورد و امروز هم ما خوش‌شانس‌بودیم که بیشتر گل نخوردیم.

وی با بیان اینکه در پایان مسابقه چه ببریم و چه ببازیم باید به داور احترام بگذاریم، ادامه داد: داور این مسابقه داور جوان و خوبی است و در مجموع عملکرد داوری در این مسابقه خوب بود.

ویسی در مورد اضافه وزن میلاد میداوودی کاپیتان تیمش نیز اظهار داشت: این بازیکن از تجربه خوبی برخوردار است و در زمانی که توپ را در اختیار دارد عملکرد مطلوبی دارد و احترام خاصی برای این بازیکن قائل هستیم.

وی اضافه کرد: تیم ما تجربه کافی را برای این مسابقات نداشت ولی امیدواریم در ادامه مسابقات لیگ شاهد بهبود وضعیت تیم و جبران این شکست باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر