سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۷۸۱
جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

فکرشهر:  فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر گفت: بسیجیان و نیروهای ارزشی و انقلابی با حضور در فضای مجازی و بیان دستاوردهای نظام و انقلاب این فضا را برای دشمن ناامن کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ عیسی داوریان پنجشنبه در همایش اقتدار و اقامه به مناسبت هفته بزرگداشت نماز جمعه در جمع بسیجیان شهر دیر با اشاره به اهداف آمریکایی‌ها از خروج از برجام اظهار داشت: آمریکایی‌ها با استفاده از فضای مجازی بدنبال ایجاد خطای محاسباتی در تصمیم گیری مسئولان نظام، ایجاد روحیه یأس و ناامیدی و تأثیرگذاری بر مردم از طریق جنگ روانی  و تغییر رفتار انقلابی مردم به رفتارهای تهاجمی برای پیاده سازی برجام های ۲ و ۳ هستند.

وی با تأکید بر اینکه دولتمردان ما باید تاریخ معاصر ایران و جهان را ورق بزنند و بدعهدی آمریکایی‌ها را بخوانند، افزود: سران و روسای جمهور آمریکا در طول تاریخ حتی به نوکران و دست نشاندگان خود در منطقه  هم پایبند نبوده‌اند.

فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر عنوان کرد: امید به آمریکا و شرکای اروپایی آن اشتباهی محض و  استراتژیک است و اگر  بر طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب به اقتصاد مقاومتی و توان داخلی توجه کرده بودیم الان وضعیت اقتصاد ما این گونه نبود.

وی با اعلام اینکه تحریم‌ها و تهدیدهای غربی‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون به انواع مختلف ادامه داشته است، گفت: شاید ۲۰ درصد مشکلات ما مربوط به تحریم‌ها باشد و ۸۰ درصد دیگر به  داخل کشور و تیم اقتصادی دولت برمی‌گردد که باید جهادی عمل کنند.

داوریان با تقدیر از مواضع انقلابی رئیس جمهور ایران در مقابل یاوه‌گویی‌ها ترامپ تأکید کرد: کشوری که تنگه سوق‌الجیشی هرمز را در اختیار دارد هیچ‌گاه از پا نمی‌افتد و اگر دشمن کوچکترین حرکتی کند نیروهای نظامی ایران این تنگه را برای آنها ناامن می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: هرجا روسای جمهور ما در مقابل دشمن انقلابی ایستاده اند پیروز بوده‌ایم و هر زمان از موضع ضعف وارد شدیم به مشکل برخوردیم.

فرمانده سپاه دیر ایجاد جنگ روانی با استفاده از ابزار فضای مجازی را سناریوی دشمنان برشمرد و تصریح کرد: بسیجیان و نیروهای ارزشی و انقلابی  با حضور در فضای مجازی و بیان دستاوردهای نظام و انقلاب و روشنگری درباره زمان سیاه ستمشاهی این فضا را برای دشمن ناامن کنند.

وی با اشاره به توان بالای دفاعی ایران، جنگ نظامی از سوی دشمن را ناکارآمد خواند و افزود: مشکلات اقتصادی باعث نشده که مردم ارزش ها را فراموش کنند و همچنان پای این نظام و ولایت فقیه ایستاده‌اند.

داوریان در پایان بیان کرد: بسیجیان در ابتدا در میان خانواده‌های خود بصیرت افزایی کنند و در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در سطح جامعه نیز با صبر و حوصله و متانت باورهای دینی را به جوانان متذکر شوند و آنها را راهنمایی کنند.

وی با تقدیر از روشنگری‌های ۲۶ ساله امام جمعه دیر در سنگر نماز جمعه یاد آور شد: ایشان شخصیتی مردمی و انقلابی و ساده‌زیست هستند که مردم شهرستان دیر بوجود ایشان افتخار می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر