جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۸۱۴
جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

فکرشهر: حجت الاسلام محمدحمیدی نژاد در خطبه های این هفته آبدان بیان داشت: اخیرا امام خامنه ای در بیاناتی از توطئه های دشمن پرده برداری کردند. دشمن می خواهد با وارد کردن فشار اقتصادی و نا امیدی مردم آنها را به خیابان بکشاند و از این تجمعات مردمی سو استفاده کنند و شکاف بین مردم و نظام ایجاد شود.

وی اضافه کرد: در اخبار می شنوید که گروهی در آمریکا به این نتیجه رسیده اند که می توان با این روش نظام ایران را سرنگون کرد. این جنگ روانی مدیریت شده از طرف دشمن در بعضی مواقع موفق بوده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، امام جمعه آبدان ادامه داد: تلاطم در بازار سکه و ارز و برخی نیازهای ضروری مردم از این جمله است. اقدام منفعلانه دشمن هم کمک کرده است. برخی مشکلات به دلیل فساد و ناکار آمدی برخی مسئولین است. این نقایص باید برطرف شود و مجلس باید بر طرف شود. چرا مجلس نقش تاریخی خود را ایفا نمی کند؟

وی بیان کرد: وقتی کسی مانند ترامپ می گوید بدون قید و شرط با ایران مذاکریم می کنیم، پس از آن قیمت دلار و سکه پایین می آید، هدف این است که القا کنند که با اظهار تمایل برای مذاکره این اثر داشت، می خواستن بعد از برجام، برجام های دیگری را بر نظام تحمیل کنند. دولت هم تمایل داشت، امام جلوی آنها را گرفت. امروز می خواهند بگویند تنها راه نجات مذاکره با امریکاست.

حمیدی‌نژاد افزود: امروز باید توسط مسئولین برجسته انقلاب دیگری رخ دهد. انقلاب برای از بین بردن فساد و فاصله طبقاتی بود، امروز وزیری با افتخار می‌گوید هزار میلیارد دارم، خانه ها و ماشین های میلیاردی دارند. این ها برای وزیر انقلاب اسلامی ننگ است. امروز باید قوای سگانه دست به دست هم این ها را کنار بزنند. دستگاه قضایی باید با سرعت و قاطعیت برخورد کند. مفسدین اقتصادی با برخی افراد در دولت ارتباط دارند که باید با سرعت به اشد مجازات برسند

وی گفت: مسئول باید مورد سوال قرار گیرد. نمایندگان مجلس می توانند رییس جمهور را استضاح کنند اما کند عمل می کنند، چرا برخی دنیا و آخرت خود را می فروشند و با خلاف های مسئولین برخورد نمی شود. کسانی که از سوال کردن طفره می روند مشکل دارند. اگر نمی تواند شفاف بگوید که نمی تواند. مردم ایران بزرگوار هستند و فقط تلاش و صداقت می خواهند، اگر مشکلات بیشتر هم شود همچنان حمایت می کنند اما اگر مردم ببینند که مسئولین عمل نمی کنند، ناراحت می شوند. 

امام جمعه آبدان ادامه داد: عربستان ۳۰۰ میلیون دلار به رضا پهلوی می دهد تا تجمعاتی در ایران شکل دهد. به کمک منافقین در تجمعات شعارهایی بر علیه انقلاب و نظام داده می شود. البته تعداد آنها بسیار کم است و منافقین نیز شناخته می شوند. نظام اسلامی که دشمن با تمام نیروهایش از او خواهش می کند با هزار نفر نابود نمی‌شود.

وی گفت: خودشان یقین دارند که نمی توانند، فقط برای فشار به مردم این کار را می کنند که مردم نا امید شوند. خداوند اراده کرده که این نظام به انقلاب امام عصر متصل خواهد شد و امریکا و همه اذنتاب او هیچ غلطی نمی کنند. به همه توصیه می کنم که جوانان را آگاه کنید، هر کاری که دشمن می گوید بدانید که به ضرر ماست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر