شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۹۶۰
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵

فکرشهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی استان بوشهر گفت: 2 تن از شهروندان خورموجی ٧٠٠ جلد کتاب به باشگاه های کتابخوانی این شهرستان اهدا کردند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حمید زارعی روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: شهرستان دشتی در زمینه راه اندازی باشگاه های کتاب از شهرستان های برتر کشور است.

وی اضافه کرد: اقدام این شهروندان در اهدای کتاب به این باشگاه ها سبب توسعه کتابخوانی در منطقه خواهد شد.

سید مصطفی حسینی که ٤٠٠ جلد کتاب به باشگاه های کتابخوانی شهرستان دشتنی اهدا کرده هدف خود از این اقدام را ترویج فرهنگ اهدای کتاب در جامعه و توسعه کتابخوانی عنوان کرد.

وی افزود: معتقدم کتاب های خوانده شده را نباید در خانه ها حبس کنیم زیرا اهدای آنها می تواند نقشی مهم در غنی سازی کتابخانه های مدارس داشته باشد.

نیلوفر کشاورز که٣٠٠ جلد کتاب اهدا کرده است گفت: مطالعه بهترین راه رسیدن به علم است و در عصر اطلاعات که نبرد اندیشه ها و مغزهاست توجه مردم به مطالعه بهترین نقش در رشد علمی و فرهنگی جامعه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ایجاد باشگاه های کتابخوانی حرکت خوب و موثری در افزایش سرانه مطالعه و تشویق دانش آموزان به کتابخوانی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و وظیفه خود دانستم در این حرکت پر خیر شریک شوم.

شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت و مرکزیت شهر خورموج در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر