جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۹۶۵
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶

فکرشهر: مشاوررئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: امشب (بامداد ۱۶ مرداد ماه) مهلت ارائه شماره شبای بانکی در سامانه عدالت به اتمام می‌رسد.

به گزارش فکرشهر، سید جعفر سبحانی بیان کرد: مشمولان سهام عدالت که تاکنون اقدام به ثبت شماره شبای بانکی خودر درسامانه عدالت جهت دریافت سود این سهام نکرده اند تنها تا پایان روز جاری فرصت دارند.

وی در ادامه گفت: سامانه سهام عدالت از ۲۴ تیرماه تا ۱۵ مردادماه برای مدتی محدود فراهم شد تا مشمولانی که اقدام به ثبت شماره شبای بانکی خود در سامانه نکرده‌اند؛ شبای خود را ثبت کنند که پس از اتمام این زمان امکان ثبت دوباره شماره شبای بانکی مشمولان در سامانه سهام عدالت برای دریافت سود فراهم نخواهد بود.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی در خصوص زمان ثبت نام مجدد از وراث مشمولین فوت شده سهام عدالت، اظهار کرد: در فاصله یک هفته‌ای از ۱۶ تا ۲۲ تیرماه دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام از وراث متوفی را شروع کردند منتهی کار ثبت نام در این یک هفته به صورت اصولی پیش نرفته بود، از این رو برای جلوگیری از افزایش اشکالات، کار را متوقف و جلساتی را در راستای رفع اشکالات برگزار کردیم.

سبحانی با اشاره به اشکالاتی که دفاتر پیشخوان در امر ثبت نام داشتند، گفت: همه دفاتر پیشخوان باید گواهی انحصار وراثت ورثه را رویت و از سویی دیگر همه وراث و یا وکیلشان باید به دفاتر مراجعه می‌کردند در حالی که این مساله در دفاتر چندان مورد توجه نبود.

وی در انتها خاطر نشان کرد: به زودی اطلاعیه‌ای در خصوص زمان مراجعه وراث به دفاتر پیشخوان برای ثبت نام منتشر می‌کنیم که البته تلاش می‌شود این ثبت نام مجدد در ماه جاری آغاز شود؛ سود سهام عدالت این افراد آماده است و به محض اینکه جمعیت قابل توجهی ثبت نام شوند واریز سود در مراحل بعدی کلید می‌خورد.

منبع : میزان 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر