شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»:
فکرشهر: نمایشگاه دست ساخته های هنری و نوستالژی جادوی جاودان به همت شورای اسلامی شهر سعدآباد ، معاونت فرهنگی شهرداری برازجان و رییس شورای شهرستان دشتستان در سالن سازمان تبلیغات اسلامی شهربرازجان افتتاح شد...
کد خبر: ۴۵۹۶۹
سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

فکرشهر- اسماء بوستانی: نمایشگاه دست ساخته های هنری و نوستالژی جادوی جاودان به همت شورای اسلامی شهر سعدآباد ، معاونت فرهنگی شهرداری برازجان و رییس شورای شهرستان دشتستان در سالن سازمان تبلیغات اسلامی شهربرازجان افتتاح شد.

مدیر و برگزار کننده  نمایشگاه در گفتگو با فکرشهر میگوید: سال 1395 درشهر شیراز دوره های آموزشی مینا کاری، پتینه، آینه های سنتی، ویترای، نماکاشی و تابلوهای سه بعدی را گذراندم و موفق شدم اولین نمایشگاهم را در شهر سعدآباد برگزار کنم، دومین نمایشگاهم امروز به همت و حمایت برخی مسوولین افتتاح شد.

فریبا کرمی تعداد آثار نمایشگاه را 76 اثر اعلام کرد و افزود: آثار موجود در نمایشگاه متعلق به سه هنرمند است که 56 اثر آن کار دست خودم و بیست اثر دیگر هنر دست نجمه و نسرین اکبری منش از هنرمندان شهر شیراز می باشد.

 مدیریت نمایشگاه هدف از برگزاری نمایشگاه را ترویج رشته های هنری موجود در نمایشگاه دانست و اظهار داشت: تا کنون در شهر برازجان نمایشگاهی با این آثار برگزار نشده بود ازاین رو تصمیم گرفتیم هنرها را به نمایش بگذاریم تا شهروندان با این رشته های هنری بیشتر آشنا شوند.

کرمی با اعلام اینکه صنایع چرم دوزی و زیورآلات موجود در نمایشگاه متعلق به هنرمندان شهر شیراز است ادامه داد: تمام آثار هنری موجود در نمایشگاه به فروش می رسد و امیدوارم شهروندان از نمایشگاه ما استقبال خوبی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر