سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۹۷۹
سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

فکرشهر: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با تاکید بر برخورد قاطع با سوداگران مرگ گفت: در چهار ماه نخست امسال ۷.۸ تن انواع مواد مخدر در حوزه‌های خشکی و دریایی استان بوشهر کشف شده است.

 

به گزارش فکرشهراز تسنیم، ارسطو ترکمان منش صبح امروز در کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر از اجرای طرح اشتغال‌زایی برای بهبود یافتگان اعتیاد خبرداد و اظهار داشت: برای اشتغال بهبود یافتگان از اعتیاد به عنوان یکی از اولویت‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با استفاده از قابلیت‌های سازمان‌های مردم نهاد اقدامات موثری انجام شده است.

وی از اشتغال 15 نفر از بهبودیافتگان از اعتیاد استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: در 4 ماه نخست امسال زمینه اشتغال 15 نفر از بهبودیافتگان از اعتیاد  در استان فراهم شد که در این زمینه 1.5 میلیارد ریال اعتبارات اشتغال‌زایی به صندوق کارآفرینی تخصیص یافت.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به حمایت سازمان‌های مردم حوره مبارزه با مواد مخدر افزود: سازمان غیر دولتی  در زمینه مبارزه با مواد مخدر و آگاه بخشی جامعه با این شورا همکاری دارند که از حمایت‌ها‌ی مختلف برخوردار هستند.

ترکمان‌منش نقش مهم سازمان‌های مردم در کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه مهم دانست و تصریح کرد:  امسال تاکنون 5 سازمان مردم نهاد در عرصه آگاه سازی جامعه از اعتیاد مجوز  دریافت کرده‌اند که با احتساب این 5 سمن در مجموع 59 سازمان غیر دولتی و مردمی در عرصه مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر فعالیت می‌کنند.

وی، با تاکید بر تخصصی‌تر شدن فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در عرصه مبارزه با مواد مخدر خاطر نشان کرد:تخصصی‌تر شدن  سمن‌ها برای رسیدن به اهداف مورد نظر از اولویت برنامه‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر اجتماعی و فراگیر شده است خاطر نشان کرد: در این راستا مردم  از طریق برنامه‌های مختلف خود را موظف به مبارزه با مواد مخدر می‌دانند.

ترکمان‌منش با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر بیان کرد: در 4 ماه نخست امسال 7.8 تن انواع مواد مخدر در حوزه‌های خشکی و دریایی استان توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر، اداره کل اطلاعات، دریابانی و سپاه امام صادق (ع) کشف شده که بیشترین کشفیات متعلق به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه فعالیت سوداگران مرگ در استان بوشهر از خشکی به سمت دریا سوق یافته است گفت: استان بوشهر در مسیر ترانزیت مواد مخدر در دو مسیر دریا و خشکی قرار دارد  که بیشترین کشفیات امسال در عرصه دریا اتفاق افتاده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر