شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۹۸۱
سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۲

فکرشهر:  دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: در راستای عدم بازگشت بهبود یافتگان اعتیاد به مصرف مواد مخدر طرح اشتغال این افراد در استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، ارسطو ترکمان منش ظهر دوشنبه در کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه اشتغال و موقعیت زندگی افراد پس از ترک مواد مخدر یکی از عوامل مهم در عدم بازگشت فرد به اعتیاد است در همین راستا طرح اشتغالزایی با کمک سازمان های مردم نهاد در استان برگزار شده است.

وی افزود: در همین راستا بالغ بر ۱.۵ میلیارد ریال اعتبار به صندوق کار آفرینی تخصیص داده شده است و از ابتدای سال تا کنون ۱۵ فرد بهبود یافته از این طرح بهره مند و زمینه اشتغال برای آنها فراهم شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۵۹ سازمان مردم نهاد در راستای آگاهی سازی و پیشگیری از مواد مخدر با ما همکاری می‌کنند، تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد می‌توانند بازوان قدرتمندی برای آگاهی بخشی در خصوص پیشگیری از اعتیاد در جامعه باشند.

ترکمان منش در ادامه گفت: تلاش می شود با انجام برنامه های مختلف ویژه سمن ها فعالیت های آنها را به سمت تخصصی شدن سوق دهیم.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در مسیر ترانزیت موا مخدر دریایی و خشکی قرار دارد، خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تا کنون ۷.۸ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است که در مقایسه با سال گذشته این کشفیات افزایش پیدا کرده است.

دبیر شورای هماهنگی  مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر بیان کرد: وزارت اطلاعات، پلیس مبارزه با مواد مخدر و سپاه امام صادق(ع) از جمله ارگان هایی هستند که توسط آنها این مواد مخدر ها کشف شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر