پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۹۸۲
سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۸

فکرشهر:  مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تحکیم مبانی دینی و انقلابی، تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و مقابله هوشمندانه با دشمنان نظام اسلامی را به عنوان رسالت های مهم خبرنگاران ذکر کرد.

به گزارش فکرشهراز مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا از اصحاب رسانه که با تلاش خود همواره رویدادهای جامعه را منعکس می کنند تقدیر و تشکر می کنم به ویژه همکاران پرتلاش در روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی که رسالت مهم نشر و انعکاس رویدادهای فرهنگی را بر عهده دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: خبرنگاری رسالت بسیار مهمی است که در مرحله اول خبرنگار خود باید این جایگاه را به خوبی بشناسد و در مرحله دوم مردم و مسئولین هم قدردان باشند.

وی اظهار داشت: در نظام اسلامی هر خبرنگار باید رویکرد خود را برای توسعه نظام دینی قرار دهد و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین باشد.

حجت‌الاسلام سروستانی با تشریح رسالت های خبرنگاران خاطر نشان کرد: اولین رسالتی که خبرنگاران نظام اسلامی دارند تحکیم مبانی دینی و انقلابی در جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تلاش در جهت تبیین دستاوردهای نظام اسلامی را از دیگر رسالت های خبرنگاران برشمرد و تصریح کرد: تقویت توان داخلی و پیشرفت ایران اسلامی و انعکاس خدمات و پیشرفت های انجام شده در عرصه های مختلف در سطح جامعه مسئولیت های مهم جامعه خبرنگاری هستند.

وی بر لزوم مقابله هوشمندانه خبرنگاران با دشمنان نظام اسلامی به ویژه استکبار جهانی و هم‌پیمانانش به عنوان رسالت مهم خبر نگاران تاکید کرد.

حجت‌الاسلام سروستانی در خاتمه سخنان خود انعکاس مشکلات بین مردم و مسئولین اجرایی با هدف اصلاح امور را از دیگر رسالت های خطیر خبرنگاران عنوان کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر