جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۰۳۰
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۶

فکرشهر:  معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه گفت: دهیاران با حساسیت بیشتری به پروژه‌ها نظارت کنند.

به گزارش فکرشهر از  مهر، حسام منصوری مطلق ظهر چهارشنبه در بازدیدهای دوره ای معاون عمرانی خود از طرح ها و پروژه های عمرانی شهرستان صبح امروز به اتفاق مدیران اداره راهداری، بنیاد مسکن و آبفار از پروژه های روستاهای بخش مرکزی شهرستان گناوه بازدید و از نزدیک با مسائل و مشکلات پروژه های عمرانی روستاهای سربست، مال خلیفه ای، مال قائد و شول آشنا شدند.

معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه در این بازدید از روند پیشرفت فیزیکی خیابان در حال احداث شهدای مدافع حرم روستای سربست اظهار رضایت کرد و گفت: بر رعایت موارد فنی و استاندارد در پروژه های زیر ساختی تاکید داریم و همچنین خواستار نظارت بیشتر دهیاران بر اجرای پروژه ها هستم.

منصوری مطلق بیان داشت: خیابان ورودی روستای سربست از هفته آینده مقدمات اجرای آن آغاز خواهد شد.

وی از نحوه اجرای پروژه خیابان ساحلی در حال احداث روستای مال خلیفه ای بازدید کرد و افزود: خواست ما تسریع در عملیات اجرایی این پروژه است.

معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه گفت: خیابان ساحلی روستای مال خلیفه‌ای که در ادامه خیابان ساحلی گناوه امتداد خواهد داشت، موقعیت این روستا را در بعد گردشگری و توریستی ارتقا خواهد داد.

منصوری مطلق متذکر شد: دهیاران نمایندگان فرمانداری هستند که باید با حساسیت بیشتری بر پروژه ها نظارت و سرکشی مداوم کنند.

معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه از طرح ها و پروژه های عمرانی روستای مال قائد، از نحوه اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت کوچه های روستای مال قائد بازدید کرد و خاطرنشان ساخت: به دلیل نداشتن کد ارتفاعی و بروز مشکلاتی که برای بخشی از اهالی روستا ایجاد شده است، تا اصلاح طرح و جلب رضایت مردم پروژه تعطیل شود.

منصوری مطلق با اشاره به مشکل کمبود آب فضای سبز روستای شول بیان کرد: در خصوص مشکل کمبود آب فضای سبز بوستان روستای شول گفت با هماهنگی آبفا روستایی هفته ای یک تانکر آب برای آبیاری درختان بوستان شول در اختیار دهیاری قرار خواهد گرفت.

معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه گفت: جاده ورودی روستا به طول ۴ و نیم کیلومتر عریض و شانه سازی می شود و اداره راهداری شهرستان گناوه مجری این طرح است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر