جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۰۳۳
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۱

فکرشهر: امام جمعه اهرم تنگستان با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در مقابله با دشمنان گفت: خبرنگاران در عرصه جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمن، به عنوان افسران جنگ نرم ایران در خط مقدم قرار دارند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم،  حجت‌الاسلام عیسی راستگو ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تنگستان با قدردانی از تلاش خبرنگاران و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خبرنگار  به نقش خبرنگاران در مقابله با دشمن پرداخت و اظهار داشت: خبرنگاران  با درایتی که دارند می‌توانند توطئه‌های دشمن را برای مردم تبیین کنند.

وی با بیان اینکه امروز، روز آگاه سازی جامعه در برابر جنگ اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی است گفت: تهاجم اقتصادی دشمن، جنگی است که ارکان  نظام در ابعاد مختلف را هدف قرار داده و  یکی از این حربه‌ها که می‌تواند این توطئه دشمن را همانند دیگر توطئه‌های ناکام بگذارد ابزار رسانه است.

امام جمعه تنگستان با تاکید بر آگاه سازی و بصیرت‌افزایی جامعه بیان کرد: می‌طلبد خبرنگاران با روش‌های مختلف ترفند جدید و بسیار مخرب  دشمن را به برای مردم تشریح و آنها  را از خطرات احتمالی آگاه سازند.

حجت‌الاسلام راستگو  با بیان اینکه دشمنان جرات وارد شدن در جنگ نظامی با ایران اسلامی ندارند تصریح کرد: امروز با جنگ  اقتصادی و فرهنگی به پشتوانه قوی رسانه‌ای  خود وارد  میدان شده و بر شما افسران جنگ نرم است چنان درسی به دشمن بدهید که دیگر حتی  در تصورات  خود جنگ با ایران را فراموش کند.

وی از همراهی وطن‌فروشان با دشمن در خارج از کشور خبر داد و افزود: جالب است کسانیکه اموال ایران را به یغما بردند و در خارج از کشور هم‌دوش با استکبار جهانی در هشت سال دفاع مقدس  از هیچ گونه توطئه و خباثتی علیه ایران فروگذار نبودند امروز با شعار مبارزه با فساد وگرانی مردم  ایران را  دعوت به آشوب و اعتراضات خیابانی می‌کنند.

امام جمعه تنگستان با تاکید بر ترویح روح امید در جامعه خاطرنشان کرد: آنچه از خبرنگاران انتظار می‌رود دمیدن و تزریق امید در جامعه با توجه به مشکلات موجود است.

وی، با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در مقابله با دشمنان گفت: خبرنگاران در عرصه جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمن، به عنوان  افسران جنگ نرم در خط مقدم قرار دارند.

حجت‌الاسلام راستگو با اشاره  به انتصابات مدیرکل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در تنگستان گفت: از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انتظار می‌رفت  در انتصابات تنگستان  از نیروهای متخصص بومی این شهرستان استفاده می‌کرد .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر