جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ در آیین بسیج رسانه به مناسبت روز خبرنگار مطرح شد:
فکرشهر ـ اسماء بوستانی: رییس بسیج رسانه استان بوشهر گفت: در طی ۷ سالی که به عنوان خادم اصحاب رسانه خدمت میکنم گواهی می دهم که این بزرگواران سخت کوشانه در راه اعتلای وطن تلاش کرده اند تا بتوتنند چشم بینای جامعه باشند...
کد خبر: ۴۶۰۳۸
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵

فکرشهر ـ اسماء بوستانی: رییس بسیج رسانه استان بوشهر گفت: در طی ۷ سالی که به عنوان خادم اصحاب رسانه خدمت میکنم گواهی می دهم که این بزرگواران سخت کوشانه در راه اعتلای وطن تلاش کرده اند تا بتوتنند چشم بینای جامعه باشند.

به گزارش فکرشهر، عبداله نجفی در آیین گرامیداشت روز خبرنگار، ضمن خیرمقدم و تبریک به خبرنگاران و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خبرنگار افزود: بنده برای این قشر احترام خاصی قائلم چرا که خبرنگاران زحمت کش ما شهیدان را الگوی خود قرار داده اند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) نیز ضمن گرامیداشت شهید محمود صارمی اظهار داشت: ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید عرصه رسانه، شهید ارزشمند و بزرگوار که از ذخائر معنوی خبرنگاران در سراسر کشور محسوب می شود شهید محمود صارمی را گرامی داشته و روز خبرنگار را به برادران و خواهران زحمتکش در عرصه های مختلف رسانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

علی رزمجو با بیان نکاتی در رابطه با مسایل خبرنگاری در عرصه های مختلف گفت: اگر به کارنامه خبرنگار نگاه کنیم نقش اساسی در حیات اجتماعی و فرهنگ سازی یک جامعه  دارد. یک خبرنگار با هنرمندی خود، تلاش و جدیت شکل دهنده و حیات دهنده به واقعیت های یک جامعه است. 

وی افزود: خبرنگتر با تلاش های صادقانه و خالصانه ای که دارد، با فراهم کردن چارچوب مفهومی برای تفسیر و پردازش اطلاعات در خصوص مسائل مختلف و موضوعات متعدد سیاسی و اجتماعی و فرهنگی امور عمومی جامعه را جهت می دهد و به شکل گیری مفاهیم و رفتارهای خاص اجتماع کمک می کند.

سردار رزمجو با بیان اینکه خبرنگار آمیخته با ادب و تفکر است، افزود: فعالیت خبرنگار مبین اندیشه ای است که به درستی در اقشار مختلف جامعه نفوذ می کند و اثر بخشی آن در خصلت های مردم جامعه موج می زند. وقتی به کارنامه خبرنگاران در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی نگاه می کنید؛ با توجه به شرایط انقلاب اسلامی نوع رفتارهای خصمانه دشمنان انقلاب را خبرنگار آگاهی می دهد و زنگ هشدار را با قلم و زبانش به صدا در می آورد.

علی رزمجو با اعلام اینکه انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف در زبان و قلم خبرنگاران در رسانه های مختلف اسلامی، در درون و بیرون انقلاب اسلامی رقم خورده است ادامه داد: یکی از رسالت های امروز خبرنگاران برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است. امروز دشمن با ابزار رسانه ای و عملیات روانی در عرصه های مختلف وارد صحنه نظام جمهوری اسلامی شده است. همه ابزار جمهوری اسلامی ایران در قلم و زبان خبرنگاران است که کار دشمنان ما را مایوس و با شکست مواجه می کند.

گزارش تصویری اینجا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر